Video Why we ride - Se den!

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag känner igen stämningen i depån, alltid ha något gemensamt att prata om oavsett om man är bilmekaniker advokat eller läkare så är man i första hand hojåkare.
Usch vad sugen jag blev på att börja om med rr :huvet

Tack för den länken.

Skall se om jag ev kan få min sambo att se den!

Hon vill inte att jag kör mer hoj sedan förra ggn jag gick omkull. Tog ett tag att bli bra från den vurpan.

Har nu ingen hoj (första ggn sedan jag var 8 år). Och det känns inte som jag......

Håller på med allt möjligt som substitut men det går inte så bra.

Vill inte heller bara skita i vad hon säger. För hon är uppriktigt orolig för att någonting skall hända. Men det hade varit bra om hon kanske kunde komma till insikt i vad hojarna har betytt och betyder för mig :-)

Bara att hänga med i sommar tommy:tummenupp

Denna va riktigt bra, skön stämning och väcker verkligen känslorna att man vill ha sommar nu och ut och köra igen:-)

Mkt bra film!
En hyllning till motorcyklister och deras livsstil :)

Fan en av dem bästa dokumentärfilmer jag sett.:tummenupp

57:57 i filmen ansluts en mobil telefon som instrumentpanel . var hittar jag information om en sådan montering . jag ska bara ha

57:57 i filmen ansluts en mobil telefon som instrumentpanel . var hittar jag information om en sådan montering . jag ska bara ha
Fästen för mobiltelefon på styret hittar du lite varstans, t ex Kjell &Co. Sedan laddar du ner en app. På min IPhone har jag en app som heter HUD (Head Up Display) som visar hastigheten över GPS.

Men hallå....."You meet the nicest people on a Honda" Måste ju watt nån snutt dom bara kastat in i filmen av misstag. Har säkert slarvat bort Yamahaklippet......Men en väldans vacker dokumentär.

Efter att ha sett och Long way Round och down i vinter så blev jag inte lika sugen av 90 min snack. Ok, ok... Lite sugen blev man väl: Melissa Paris ;)

Så sjukt bra..! Vet inte vad jag ska säga mer om den^^
Underbar känsla fick jag iallafall!

Oh, så den är släppt. Tack för påminnelsen!

Lustigt att den bara verkar distribueras på DVD och ej Blu-ray, dvs finns ej i HD.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...