Why God hates sweden..Landover baptist church forum

Haha jag har blivit bannad till 2017. Inga fler inlägg från mig. Det blev lite för mycket rödvin men lite kul var det ;)

Sverige och Schweiz är väll samma land. Speciellt om man råkar bo i dumlandet usa.
Tänkte samma som dig när jag läste hans inlägg.

Det är inte bara USA. När vi var i Australien frågade tjejen som vi skulle hyra bilen av "is it Sweden or Switzerland?" Och då höll hon mitt körkort i näven.

Varför tror du att mormonismen är stor i USA?

Ca 2% av USAs befolkning utgörs av mormoner. :hej

_________
_________

Har ni inte fattat att tråden är fejk? Tragiskt fördumsfullt.

Kan tilläggas att andelen icke-religösa är ca 16%. En andel som ökat från ca 8% år 1990 (källa Wiki)

Last edited:
Sådär ja; http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=1048487&posted=1#post1048487

H5lDMYN.jpg

Problemet med att argumentera med fanatiskt religiösa är att det är vetenskapligt bevisat att de som verkligen tror att de haft "kontakt" med Gud, bevisligen, har just paranoid schizofreni.

Det är som att diskutera med Hannibal Lekter. Det går inte att prata sans med dem. Sedan finns det naturligtvis de som är hjärntvättade. Det finns ju fortfarande de som går i Kyrkan i Sverige, alla dem är naturligtvis inte paranoid schizofrena. Men samtidigt tror de inte att de har "haft kontakt" med Gud.

Ca 2% av USAs befolkning utgörs av mormoner. :hej

_________
_________

Har ni inte fattat att tråden är fejk? Tragiskt fördumsfullt.

Kan tilläggas att andelen icke-religösa är ca 16%. En andel som ökat från ca 8% år 1990 (källa Wiki)

Klart vi fattar, annars skulle det väl inte vara nå kul. Det blir ju roligare mothugg om det är en lika knäpp på andra sidan skärmen.

Jag fick en varning via pm. Men jag hittar ingen knapp där jag kan svara på det hela. Det måste ju vara diskuterbart?

Det är inte bara USA. När vi var i Australien frågade tjejen som vi skulle hyra bilen av "is it Sweden or Switzerland?" Och då höll hon mitt körkort i näven.

Har aldrig fått den frågan de gånger jag varit i Australien eller haft "relocation rentals" där nere. Men visst finns det säkert folk även i AU som inte har koll på länderna utanför landsgränsen.

Blandade skurar med folk som förväntat. :)

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalkHD1387146302.405215.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1387146302.405215.jpg
    16 KB · Visningar: 101

Vad förvirrade de måste ha blivit när det var final i hockey-VM.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP