Who's your daddy?

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Nu behöver jag lite hjälp. Ska skämta lite med en kollega på jobbet och behöver hitta ett ljudklipp med någon som säger "Who's your daddy?".

Har letat runt som en tok men inte hittat något. Jag vet att Homer Simpson säger det i ett avsnitt men jag kan inte komma på vilket och hittar inte det på internet.

Är det någon som kan hjälpa mig?

GrimReaper skrev:
2330924 Nu behöver jag lite hjälp. Ska skämta lite med en kollega på jobbet och behöver hitta ett ljudklipp med någon som säger "Who's your daddy?".

Har letat runt som en tok men inte hittat något. Jag vet att Homer Simpson säger det i ett avsnitt men jag kan inte komma på vilket och hittar inte det på internet.

Är det någon som kan hjälpa mig?

Who's your daddy

Lordi har väl en låt som heter "Who's your daddy?". Men där är kanske musiken störande?

Det var väl en jävligt argsint geting som sa så ett par gånger också? En fräsig flashanimation där han visade vem som var vems pappa, för att han hade gjort ditten och datten med någons mamma.

Det var roligt.

Det fanns ju en Kalle Anka imitation för runt tio år sedan som cirkulerade när internet var nytt.

"Aaaaaahhh... Play with my balls, play with my balls... Aaaaaaah, whooos your daddy!" :yoparty

Troligtvis menar du Supah Fly, som är en fluga om man skall vara kinkig ...
Kolla på Joe Cartoon -> http://www.joecartoon.com

hållundan skrev:
2332077 Det var väl en jävligt argsint geting som sa så ett par gånger också? En fräsig flashanimation där han visade vem som var vems pappa, för att han hade gjort ditten och datten med någons mamma.

Det var roligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...