Who´s the bitch now, OSCAR!!!

Jag är enig, Oskar e slut... Iom att jag körde 8-or kring Humlan, o han påstås vara snabbare än Oskar, så känns det skönt att veta att man kört dubbelåttor kring Oskar.

Jag skall också ha dekal!

Du gjorde vad? En enda gång körde du om, sen kroknade du och gick i depå....

Fan jag trodde verkligen på Oskar när han gick ifrån att Dyrka Bin laden och slutade att leka Taliban och trodde att han skulle leka hem Superstock men nu känns det som jag har tappat allt hopp för honom..jag får anta att tom jag hade vart snabbare än Oskar och då är det illa :näsblod

nej oskar du är slut :såjaponken

Last edited:
Fan jag trodde verkligen på Oskar när han gick ifrån att Dyrka Bin laden och slutade att leka Taliban och trodde att han skulle leka hem Supersport men nu känns det som jag har tappat allt hopp för honom..jag får anta att tom jag hade vart snabbare än Oskar och då är det illa :näsblod

nej oskar du är slut :såjaponken

Hörde jag nåt från läktaren?:D

Har du vunnit på tipset?:confused:
Trodde du var arbetslös?

Edit:
Kommer inte att synas där, jag ska bara köra NEC på den tävlingen. Semester, du vet.

ö nej har haft jobb dom senaste månaderna dessvärre har jobbet satt stop för en del körning samt att jag har lagt pengar på att betala av gamla skulder,blivit sambo och tagit en pause från allt va RR vart

Blir nog NEC som wildcard om dom andra ställer upp som sagt inget 100 % spikat

annars Kör jag Rec med Blomman för skojs skull

Jag kan erkänna att jag körde som en håsa (dåligt som f-n på skånska), men varför kan inte du erkänna att du körde sämre?
Jag hatar er båda två!!!!!!:mad:

Och så ska du inte med till Most.... Anar jag att du är lite rädd? Att en match på neutral (läs NY) mark skulle kunna sluta illa för den långsamme skåningen?

För att BEVISA hur resultatet EGENTLIGEN skulle varit så kan ni nedan se YTTERLIGARE bildbevis för hur det går för Jimmy när han inte täpper till!

Bifogat

• NEC_19.jpg
    NEC_19.jpg
    133 KB · Visningar: 83
Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...