White Trash

Vad är White Trash?

• Antal röstningar
    0
Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta
Lite som att man fick ett spontant munjobb samtidigt som telefon ringde och nån från Svenska Spel meddelade att man just vunnit förrti millijarrrder.

:rofl :rofl Luft ! För helvete! Luft !:rofl :rofl

Vadå pojkvän förresten? :mad:

Jo vi har kommit överens om att säga så...när det kommer såna som du å limmar påna! :hihi

NO hard fillings, kross maj fingers on datt! :D

Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta
Lite som att man fick ett spontant munjobb samtidigt som telefon ringde och nån från Svenska Spel meddelade att man just vunnit förrti millijarrrder.

Jolå. Ställ dig i kön. :fakta Den är garanterat lång.
Pojkvännen har inte för inte skaffat hagelbrakare.
Bara så du vet.
Snuskgubbe!
:hihi

Last edited:

Och precis där passerade du gränsen. :näsblod

Men vi kanske kan bilda klubb? :hihi

Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta.

A mäh...du är ju så knasig Dreggel...!!!

Jag blir faktiskt smickrad när du skriver sådär. :brinnerup Fast egentligen är jag nog en ganska vanlig Mad, med både bra och dåliga egenskaper.

Tjing!

A mäh...du är ju så knasig Dreggel...!!!

Jag blir faktiskt smickrad när du skriver sådär. :brinnerup Fast egentligen är jag nog en ganska vanlig Mad, med både bra och dåliga egenskaper.

Tjing!

Ljuger som en tjej gör hon också.:D

Hade det funnits en WT-tävling vann jag den i helgen.

Grillade flintastek hos en kompis. Eftersom vi var 16 pers. så användes en fatgrill. :vete

Vad vann jag?
Haha i söndags åkte jag i min WT mobile (en sierra som numera har en backspegel och en fungerande torkare) Över till åland söp mig plakatfull på taxfree sprit och åkte tillbaka på tisdagen, allt i förd mekbrallor, slå det!
Och idag ska jag handla jäst och socker. :vette-som-fan

Just det jag är arbetslös och vänta på fb pengar det är fan vette!

ni har ju missat värsta white trash tecknet... feta kedjor och kamphund..

Det är en riktigt riktig WT på Tv4 nu.
Rebecca Gröhn. Någon som kan det där med att lägga upp TV4-länkar?
25 år, KRIS-tröja, röker från balkongen, 3 barn, fd narkoman.

Här bjuder jag på en bild jag själv tagit, wet inte om det kan bli mer WT än så här faktiskt.

Bifogat

• delete wt.JPG
    delete wt.JPG
    137.9 KB · Visningar: 385
White Trash har sin egen tandstatus...

Bifogat

• teeth.jpg
    teeth.jpg
    20.6 KB · Visningar: 111
Det är en riktigt riktig WT på Tv4 nu.
Rebecca Gröhn. Någon som kan det där med att lägga upp TV4-länkar?
25 år, KRIS-tröja, röker från balkongen, 3 barn, fd narkoman.

Här bjuder jag på en bild jag själv tagit, wet inte om det kan bli mer WT än så här faktiskt.

Du glömde att tanten visar halva bh:n.

Extra stark starköl är ofattbart mycket WT. De borde heta Norrlands WT eller Arboga WT istället för Norrlands Dynamit och Arboga 10.2. Då vet alla vad det handlar om.
....Extra mycket WT är det om man köper dessa öl utan att vara gravt alkoliserad och umgås med gubbarna på bänken.

Extra stark starköl är ofattbart mycket WT. De borde heta Norrlands WT eller Arboga WT istället för Norrlands Dynamit och Arboga 10.2. Då vet alla vad det handlar om.
....Extra mycket WT är det om man köper dessa öl utan att vara gravt alkoliserad och umgås med gubbarna på bänken.

Nej nej. En riktig WT:are tjöper inte alkohol. Den tillverkas. Gärna i barnens uppblåsbara pool på baksidan (som egentligen inte är en pool utan resterna av plåt-taket som blåste av förra hösten).

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar