Where's the innovation?

P€RRA;5847213 skrev:
Inget svar från Radare så jag antar att han hade fel, då brukar det inte bli något svar...

Jag gillar spec:ar där "Other" står för den näst största volymen :)

P€RRA;5847213 skrev:
Inget svar från Radare så jag antar att han hade fel, då brukar det inte bli något svar...

Du har använt antalet sålda hojar, medan Radare använt intäkterna - det är därför era siffror skiljer. Jag minns inte hur er diskussion började, så jag vet inte vilka siffror som är mest relevanta för den.

Last edited:
Du har använt antalet sålda hojar, medan Radare använt intäkterna - det är därför era siffror skiljer. Jag minns inte hur er diskussion började, så jag vet inte vilka siffror som är mest relevanta för den.

Schhh, låt de hålla på lite längre innan du berättar att de pratar om olika saker ;)

Det var jag som drog in försäljningen och pratade om enheter. Radares behov av att rätta saker som inte är fel tog tydligen överhand som vanligt.

Back