whellie

DenniZ

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
FZR 1000
Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips :confused:

använd sök funktionen så får du massvis med svar, inkl att det går att wheela med allt.
Mvh Henrik

DenniZ skrev:
Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips :confused:

130 hk och går inte upp använd kopplingen då :rolleyes:

Var rädd om den gammla klenoden! styrhuvet lär ju inte må prima av nedsättningar...

Varför är det så fruktansvärt intressant att wheela??

Går det att wheela, kommer det av sig självt när du är ute och kör! Det är väl för fasen inget man lägger ner en massa tid och kraft på. Men om du inte kan hitta något roligare att göra på hojen än att wheela, så kommer ett tips här:
Dreva om, och jag lovar att den kommer att lätta fram!

Tycker att det är lite moppefucko-varning på sådana här trådar... :hihi Men det är ju min högt personliga åsikt och därmed inget att fästa sig vid.

Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket.... :banana :banana

DenniZ skrev:
Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket.... :banana :banana

Dreva om då...

DenniZ skrev:

min var borrad1168 o jag hade inga probs på ettan iaf..
:tummenupp
skit bakom spakarna
:rofl
ne jag är ingen expert men varva upp till vridet släpp av snabbt o vrid på igen så kommer den nog ganska fint :yoparty

ja då e de bara ut och prova,tänkte åka köpa framdrev idag ska ja dreva ner 1-2-3kugg??

Uuuuiiiiilliiiiii är utdaterat... Det är bara SÅÅÅ mycket 2004 över det.. Numera skall man skrapa knäpuckarna på allmän väg för att räknas som tüff..

:rolleyes:

foobar skrev:
Varför är det så fruktansvärt intressant att wheela??

Går det att wheela, kommer det av sig självt när du är ute och kör! Det är väl för fasen inget man lägger ner en massa tid och kraft på. Men om du inte kan hitta något roligare att göra på hojen än att wheela, så kommer ett tips här:
Dreva om, och jag lovar att den kommer att lätta fram!

Tycker att det är lite moppefucko-varning på sådana här trådar... :hihi Men det är ju min högt personliga åsikt och därmed inget att fästa sig vid.

det är jäääkligt kul :)

med din hoj ska man inte wiiila...
man ska gliiiida :tummenupp

sänk den oså för ett riktigt coolt utseende.
är de stora runda lampan o runda instrumenten?

DenniZ skrev:

Detta är en antikrundan hoj o ska inte lekas med!. Köp en ny hoj som har dom rätta förutsättningarna om du nu vill leka! :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti