Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DenniZ skrev:Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips![]()
DenniZ skrev:Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket....![]()
![]()
DenniZ skrev:Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket....![]()
![]()
foobar skrev:Varför är det så fruktansvärt intressant att wheela??
Går det att wheela, kommer det av sig självt när du är ute och kör! Det är väl för fasen inget man lägger ner en massa tid och kraft på. Men om du inte kan hitta något roligare att göra på hojen än att wheela, så kommer ett tips här:
Dreva om, och jag lovar att den kommer att lätta fram!
Tycker att det är lite moppefucko-varning på sådana här trådar...Men det är ju min högt personliga åsikt och därmed inget att fästa sig vid.
DenniZ skrev:Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |