GSXR1100R
The older i get the faster i was
Klicka in på www.ketogan.com Anol va först ut av alla, sen kom min polare Leifi och rökte alla med sin gammelgixxer, Gsson jobbade som instruktör åt räckernissarna, den nya kurvsektionen råkkar fett 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com Anol va först ut av alla, sen kom min polare Leifi och rökte alla med sin gammelgixxer, Gsson jobbade som instruktör åt räckernissarna, den nya kurvsektionen råkkar fett![]()

Gäsp.GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com Anol va först ut av alla, sen kom min polare Leifi och rökte alla med sin gammelgixxer, Gsson jobbade som instruktör åt räckernissarna, den nya kurvsektionen råkkar fett![]()
När ska farbror släppa rullatorn och kommma in i matchen...valmers skrev:
GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com Anol va först ut av alla, sen kom min polare Leifi och rökte alla med sin gammelgixxer, Gsson jobbade som instruktör åt räckernissarna, den nya kurvsektionen råkkar fett![]()

Klet noga nKetogaN skrev:Jag får snart stänga ditt konto.. det var fan den tråkigaste filmen på länge, passar jättebra under "high quality mixes" .. LOL
Valmers har helt rätt.. vikket sömnpiller..
/KetogaN

Vad fan har glinen med filmning att göra? Skyll på vikande börskurser också.GSXR1100R skrev:Klet noga nLite fulklippt men jag hade bägge ungarna med och hann inte filma så mycket
![]()
Vad vet du om det, du har ju aldrig haft sex med en kvinna och fått barnvalmers skrev:Vad fan har glinen med filmning att göra? Skyll på vikande börskurser också.
GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com Anol va först ut av alla
Oops, missat sexundervisningen i skolan?GSXR1100R skrev:Vad vet du om det, du har ju aldrig haft sex med en kvinna och fått barn![]()

GSXR1100R skrev:Klet noga nLite fulklippt men jag hade bägge ungarna med och hann inte filma så mycket
![]()
Jag har i motsats till dig förstått hur man gör för att undvika graviditeter. Klant.GSXR1100R skrev:Vad vet du om det, du har ju aldrig haft sex med en kvinna och fått barn![]()
Inte mycket att se; vanlig jag-har-för-mycket-fritid-film från gammelfarfar.Mr K skrev:Closed until further notice!
KetogaN.com is undergoing major changes and will be up and running as soon as I am finished with it. In the meantime why dont leave a message in my guestbook, tell me what you would like to see here in the future.
/KetogaN "Webmaster"
Jag vill seeeeee filmen nuuuuuuuuuuu
Vassego att knyckkajlyl skrev:är det okey om jag knycker några klipp från din film för att göra en "ett varv runt sturup"-film?
Canoly skrev:Nä du, jag var först... hann du inte filma när jag körde två varv med hustruns Volvo![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|