Wheelisar i mellanöstern

Men hörrö Bettskena, hur har du undgått att se den gamla rullen här förrut?

det har jag inte.

men den senaste tiden har sh handlat om ALLT förutom hojjar och hojjning. jag ville med det här klippet, bara påminna folk om vad essensen med detta forum är och samtidigt få in en hel del humor. mer sånt här m.a.o. dock ska vi inte utesluta 'det där andra' naturligtvis.

nu väntar jag på spänning på att DU visar en jäkligt grym och rolig film :tuttar

Klart tjejen inte var med på det. Kolla hur han riktigt trycker sitt bruno i hennes ansikte, klart hon duckar. Sen är det väl bara hålla i tanken och hoppas på det bästa :hihi

Stor chans att det där är mellanöstern, hon hade shariastenats med knäpuckar om hon visade sig ute med lösaktigt hår.
Tippar Grekland eller motsvarande U-land.

Stor chans att det där är mellanöstern, hon hade shariastenats med knäpuckar om hon visade sig ute med lösaktigt hår.
Tippar Grekland eller motsvarande U-land.
Jag kan säkert säj till dig att Grekland är ingen u-land men då har du formödlingen missat fler lektionen på skolan:arsele

Tack,vad är meningen med att flytta till ett annan land utan att kunna kommunikera och har job? man kann lika bra stanna hemma tycker jag.:va

Mjo, fast det finns ju vissa arbetsgivare som anställer många invandrare från samma land. Då skiter dom fullständigt i att lära sig svenska. Inte så smart men du hör ju inte till den skalan. :tummenupp

Ang. klippet, säkert kört men jag skulle inte vilja syna dom efter en klotning.

Jag kan säkert säj till dig att Grekland är ingen u-land men då har du formödlingen missat fler lektionen på skolan:arsele

Aj fan, sorry. Trodde man hade dragits med höga budgetunderskott i flera år och utbredd korruption och andra typiska u-grejer men jag ber om ursäkt för min okunskap då.

Skönt att araberna tjör "american-style"! Snacka om att gammelmuslimerna har svårt att hålla pli på sina youngsters.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT