Video Wheelies 690 SMC-R and VZ800 Marauder around Stockholm

MikaelG89

SveaMoto crew
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
KTM 690SMC-R -12, Suzuki VZ800 -00, GasGas 280TXT -01, Gocart med Husaberg 650motor.
Lite ihop samlat från dem första milen med nya hojen och anledningen till varför det tog emot när jag lånade ut glidaren till min polare...

O3E&feature=plcp

Haha, en Marauder av allt. Stackars koppling. Läckert.
Dock aldrig hajat varför moto-retards ofta ska brassa runt i tätbebyggd område. Mindre snyggt.

Vad menas? Att man kör full prutt och bara väsnas?

ja ha du ska köra i tätbebyggd områden och låta och vi utan för :va glöm det :arsele

De praktiska problemen kring övriga trafikanter, stolpar och människor i rörelse mm. En del filmer verkar ju till 50% handla om att glida runt i en för stor Pimpstar-tröja och få folk att titta på en. Nu gällde det ju inte denna video i synnerhet, eller att vara moraltant rent generellt, men det verkar ju överlag som att bensintanken sällan är stor nog för att åka ut och slanga på landsväg istället.

Visst är det skoj att köra bakhjul...men att svänga är roligare, tyvärr verkar jag ganska ensam att tycka det bland gat-motardåkare. Funderar på att kränga 570:n och bara köra bana istället, det ger mer.

*Edit: Skoj film! Blev dock lite tjatigt, men kudos till Marauder förar´n! :yoparty

Last edited:
Saknar 660:n när man ser detta..... Riktigt bra kört och killen på glidaren lär vara riktigt vass på bakhjulskörning :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026