Wheeliekväll 2013

Från dagens event och lite därtill, hoppas ingen får hjärtsnurr för nummerplåtarna är synliga? :krama

Missade en vinkel visst..

Last edited:
Söker efter massa goprofilmer från wheeliedagen så jag kan färdigställa min film. Någon som känner för att slänga upp lite filmer på min dropbox? Alla bilder som fotografen kommer hamna i samma mapp om ni vill ha dem sen, så pm:a mig era emailadresser så lägger jag till er så ni kan ta bilderna sen, men vill gärna ha en del goprofilmer oxå som sagt =)

Söker efter massa goprofilmer från wheeliedagen så jag kan färdigställa min film. Någon som känner för att slänga upp lite filmer på min dropbox? Alla bilder som fotografen kommer hamna i samma mapp om ni vill ha dem sen, så pm:a mig era emailadresser så lägger jag till er så ni kan ta bilderna sen, men vill gärna ha en del goprofilmer oxå som sagt =)

Var ska jag lägga in dem småfilmer som jag har? :)

Att det inte är fler som är sugna på bilder från Fotografen Krister, och filmer från andra?

Jag skulle iaf vilja ha lite mer filmer! Så PM era mails så jag kan lägga till er på dropbox! =)

Här kommer ett par exempel från Kristers bilder.

1CZeOtoFZDWP8ASFSLe008tjFhZjwHHFH0pRw_uA3oY,3PXMqJG80Fn5LHFSn0w51U6ctMmGkwDLimdu4PaLKbU,dUQYMQGu.jpg3uv60-DvioIo60jxQuIiU4kG4nzceLVznxYe6D5Q79g,vgmnuvT64h0EtWPGiaXQZF0jF1NbAHLnQPIz5ji6FbI,Qr7A1BTV.jpg8tmPOQ9QjtfuKl7OjM8eUszbkxHZRtV9yp4LlFFZnUs.jpg15ydbfXpeQMKxhuBfXrZbbNySoxSSfi7vyBGGOJcNk4,JajOZHqroHVMlRCZ9vRZTxyi9ufecju26Gp98PEjPz0.jpgaQ2l5-ZC9YJRwzAYi2FinwG5q8GZ2AiHbo7OfQ0bcLc.jpgjNYgZEQFzATEJ9QODdT3HDDyM91CEpZ73biF1VwXK8o.jpgOhbhVrJXu412fRVT4rx6KD8NEuamD8qhHv6P_I6SkmE,KuhPKT3p0GlcWMBOeTeNNKXdzbkVYwEZonXUp5NojEk,yWiaFbcq.jpgpOxqgVHpIJqHwv1NwJZg_S4-epz1MLy2kjd7nkbOhN4.jpg

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...