Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"slipper"? Om man trivs med att ha den högt då?![]()
Ser ju fräckare och mer vågat ut![]()
2 bilder från för några dagar sedan när jag och en kompis var ute och körde. Ovan fotograf och ovana förare, men resultatet blev helt ok ändå.
[/IMG]
det ser inte fräckt ut att ha den högt när man sitter slickad vid styret. Det är typiskt nybörjarfasoner o sitta böjd framåt när man wheelar. så luta dig bakåt så är du coooooool![]()
Bild av "K Lindström" på mig när man provar och slanga lite på nya hojen.
Nybörjar fasoner? Ja det kanske man tänker tills man ser att killen faktiskt slangar över 300 meter även fast han sitter krampaktigt vid styret...
Tycker man får sitta hur som helst, vad man tycker är bekvämt, man ser ju ändå om någon är nybörjare eller inte. Jag har alltid suttit med böjda armar, antar att det började som en nybörjar fason men va fan... det funkar ju så vem bryr sig. Sen är det klart jag kan sitta med sträkta armar också men jag tycker nästan det känns obekvämare, smak/vane sak antar jag.
Jag skulle ta det som ett tips... Det är mycket lättare att lära sig slanga på balanspunkten om man har raka armar. Visst kanske man klarar 300 meter med kalkonstilen men då med all sannolikhet en wheelie då du konstant ökar i fart.
Man gör så gott man kan![]()
lägger till en triple för sakens skull![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |