wheelie vurpa i skjorta o jeans

Ärt...

Ärt hjärnor
Tycker inte ett dugg synd om dem där över.Visst ser det otäckt ut och man kan känna rysningar i hela kroppen.

Och visst de har de säkert varmt o gott där över men lite mer vett o skydd trots allt borde de ha om man ska göra sånahär grejor.
Bättre att svettas lite i ett "korva" skinn än o skrapa sig fördärvad in på benen.

R1 racer skrev:
Ärt hjärnor
Tycker inte ett dugg synd om dem där över.Visst ser det otäckt ut och man kan känna rysningar i hela kroppen.

Och visst de har de säkert varmt o gott där över men lite mer vett o skydd trots allt borde de ha om man ska göra sånahär grejor.
Bättre att svettas lite i ett "korva" skinn än o skrapa sig fördärvad in på benen.

har inte ni redan en kompis som ligger på sjukan pga något sådant. man ska inte kasta sten när man sitter i glashus. enkelt att vara efterklok

Tycker han klarade sig förvånandsvärt bra.
Hade det varit svensk asfalt hade det garanterat skrapat mer :död

Malmö-motard skrev:
Vad hände igentligen? Ser skumt ut, helt plötsligt viker sig bara hojjen?

Han tappar balansen när det börjar gå högt!!

Varför tog Swedie bort de tre inläggen men inte det fjärde?
Jag skrev bara "Varför då?", btw...

Blå R1 skrev:
Han tappar balansen när det börjar gå högt!!

Varför tog Swedie bort de tre inläggen men inte det fjärde?
Jag skrev bara "Varför då?", btw...

Ja att han tappade balansen är det väl inget tvivel om ;) Ser inte så stabilt ut innan han dyker heller. Tror killen hade lite flyt, han såg inte så skadad ut.

Blå R1, för att du svarade på ett inlägg som togs bort. Så det skulle bara se knepigt ut att ha kvar. Sorry, skulle ha skrivit det i "anledning".
Back on topic.

*

GIXxXER skrev:
har inte ni redan en kompis som ligger på sjukan pga något sådant. man ska inte kasta sten när man sitter i glashus. enkelt att vara efterklok

Jo men jag vet ej riktigt till fullo vad som hänt,bara lite insider så kan inte uttala mig om det.
Men visst, lite glashus är det kanske och den killen tycker jag synd om men samtidigt vet han vad han dumdristigt gav sig in på och hoppas det var sista gången.
Hoppas trots allt att vår vän kryar på sig snabbt och åter är med oss i gänget.

Det kunde allt gått värre..tror han är mer sur för hojen än för skråmorna

Dez skrev:
Tycker han klarade sig förvånandsvärt bra.
Hade det varit svensk asfalt hade det garanterat skrapat mer :död

Kan bara hålla med.... otroligt att han inte fick värre skador...

blire inte värre än sådär kan man ju sk#ta i det där svettiga stället :va :va Helt otroligt att han inte vart värre skadad

haha vilken jävla röta att han inte kom under nån av bilarna säger jag bara, va själv med om en olycka i mjukisar och tröjja för inte så länge sen,
Manklarar sig faktiskt rätt bra ändå,måste jag säga fast visst en jävla massa skrapsår och spräckt knäskål men läker ändå rätt hyffsat, man lär sig av sina misstag, hedan efter ska jag alltid köra med knäskydd!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti