wheelie 2005 Östersund

arrow skrev:

Oj, skapligt stora filmer... Ska bli kul att se om man ni kör någonstans man känner igen sig på då :banana
Återkommer med lovord, om sådana passar, till filmen så fort jag sett den ;)

Har sett den nu. Det var en himla massa bakhjuls åkande... Kanske därför den heter "Wheelie 2005" =). Allt det där tricksandet med olika effekter i början var inget för.... Tyckte det mest var jobbigt.

Last edited:
Har sett filmen nu och även inslag av enskilda åkare... Den var bra gjord och klippt. Hade tyvärr inte på ljudet så jag kan inte kommentera ljudet till filmen/klipp. Vissa effekter hade kunnat gjorts bättre (så att man ser mer), alternativt minskats, helst i början av filmen.

Filmen innehöll som titeln, mycket wheelisar. Ser framemot att innehållet i nästa film utvecklas till även andra tricks och nya effekter.

Ja kollade på Movie part II, bra film, riktigt bra filmat nästan hela tiden synd bara att bilden är "vågig" ibland... kommer inte ihåg va det heter. Lägg upp en direktlänk på den bästa filmen och skriv lite om den får ni nog fler som kollar.

fixat så det bara är att tanka....

Servern hade en gränns på 40st samtidiga nerladdare av samma fil
nu är det många flera....

FTP går snabbare änn HTTP

datorn kraschade och nu vill jag ha filmerna igen ju.. fast servern verkar vara nere? :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg