Wheela till helgen

• Thread starter Thread starter -Freddy-
  • Start date Start date
Ja du får gärna hänga på, jag kör dock inte motard, men SPID är vass på bakhjulet märkte jag igår,

SPID: jag jobbar eftermiddag till veckan så jag är ledig fram tills 13.30 ungefär

Kungligt men skriv en tid plats som vi kan träffas på i morgon då? Alla andra får gärna hänga på & köra motard & sporthoj

Fan rolig körning i dag öskar bara att jag tar med mig kameran nästa gång Blir nog en tur i morgon också nån som ska med ?
Livhusaren!! du måste ju med så jag inte blir själv med motard
Det måste ju ändå vara fler som vill busa stunta eller liknande häng på spelar ingen roll om ni inte kan eller om ni är världsmästare

Hade gärna hakat på men jobbar dagtid (2 veckor till semestern) så det gick ju bort. Nåja, får väl se om ni ska skoja till det nåt kommande helg.

Ja SPID, det hade varit riktigt skoj!! tyvärr så jobbar jag mellan 10-18 varje dag till augusti :S förutom helger då förståss!! åker gärna turer efter ca kl. 19.... eller helger för den delen!!!
Skulle som sagt vara riktigt skoj, skulle behöva lite tips angående bakhjulsåkningen alltså!!!

Jag hänger också gärna med om det blir något till helgen. Är nybörjare men man får väll ta och lära sig.

Ja SPID, det hade varit riktigt skoj!! tyvärr så jobbar jag mellan 10-18 varje dag till augusti :S förutom helger då förståss!! åker gärna turer efter ca kl. 19.... eller helger för den delen!!!
Skulle som sagt vara riktigt skoj, skulle behöva lite tips angående bakhjulsåkningen alltså!!!

Ja det var ju trist att du jobbar dag men det blir nog åka av nån kväll också vi får prata ihop oss på denna tråd alltid roligt med fler
Haggwe är välkommen också nybörjare spelar ju ingen roll det är vi ju alla:yoparty Vi hörs

Skojskoj, tar med mig kameran imorrn på samma tid :tummenupp

(har nån en systemkamera så vore det toppen)

Last edited:
Mina bilder vart typ skit hoppas freddys bilder vart bra lägger upp dom ändå, Det går säkert att ordna bilderna så dom blir större men jag suger på sånt nån kanske kan hjälpa mig,Nästa gång vi åker blir det inte muti burst på min kamera

Mina bilder vart faktiskt också skit, hade ju på manuell för sekvenstagning (som ej funkade) istället för auto-allt, så det vart grynigt värre. Nåväl, tur det kommer fler dagar!

Här är några av bilderna iallafall, kul var det!! :)

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    50.4 KB · Visningar: 85
  • 2.jpg
    2.jpg
    56.9 KB · Visningar: 86
  • 3.jpg
    3.jpg
    44.3 KB · Visningar: 73
  • 4.jpg
    4.jpg