wheela med ktm 660

Vilken drevning rekommendar ni om man vill med lätthet få upp den på 3an men ändå inte varva ihjäl å köra i 130...

jag hade en 660 förut och jag drevade ner min en kugg fram och körde orginal bak. då gick den upp lätt på trean och man kunde utan problem köra långa sträckor i 130

Shit..hur fan gör du??:va Jag har en 660-05:a med Acrapovic,öppnad luftburk,bestyckad,orginaldrevad..Jag gasar upp den på 2:an..kör en bit..skickar i 3:an efter ett tag...så det blir ju inga långa repor direkt hahaha(nej jag vet jag är fan kass på bakhjulet,men övning ger väl förhoppningsvis färdighet:rodnar )....LÄR MIG TEKNIKEN,please!!

Prova dreva ner den, ju högre hastighet ju lättare är det att åka långt.
Sen kan du lära dig koppla upp den, då får man bra höjd och lågt varvtal, då är det också lättare.
Annars är det bara öva öva öva öva öva öva,.

Vilken drevning rekommendar ni om man vill med lätthet få upp den på 3an men ändå inte varva ihjäl å köra i 130...

16/40 eller 17/42
FUNKAR UTMÄRKT o man kan ligga o pysa i 130 utan att det känns dumt och inte vidare värst svårt o plocka upp 640n på 3an på den växlen lite får man kämpa om man är helt fulltankad men men 660 e ju inte så stor tank på

Prova dreva ner den, ju högre hastighet ju lättare är det att åka långt.
Sen kan du lära dig koppla upp den, då får man bra höjd och lågt varvtal, då är det också lättare.
Annars är det bara öva öva öva öva öva öva,.

Okej jag får öva öva öva öva:tummenupp ....(Tror att vi var på Tullinge samtidigt i onsdags :) )

jag kör med 16/40 (16/38 org) just nu toppar ca 170 när jag varvar ut den.
något mer med org drevning.
2:an är som sagt grymt enkel att få upp den med.. får ut o öva ännu mer teknik på 3:an.
Jag väger iof 88kg, sen ett par till med alla kläder:tuttar

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...