whee, vårkänslor!

Zadix

Jag är snabbast!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kungsbacka
Hoj
Aprilia Sl 1000 Falco!
Första lilla turen i området idag. Kallt var det, men sånt gott väder! var tvungen att ta lite bilder... :)

(om nån är intresserad så kommer den nog säljas om ett litet tag...)
 

Bifogat

  • mc-sida2.gif
    mc-sida2.gif
    78.9 KB · Visningar: 308
Last edited:
Uj uj uj, va avundsjuk man blir. Här i tokholmen är det inte ens nära att man får åka hoj. :mad:
 
Jo, gott e det! :D fast det e ju jävligt kallt..!

(varför ser man inte bilderna direkt? hur göra?)
 
fusk

snacka om orättvist..har inte åkt en meter i år!!! man ser ju inte en liten snö hög på bilderna!!
 
Kevorkian skrev:
Uj uj uj, va avundsjuk man blir. Här i tokholmen är det inte ens nära att man får åka hoj. :mad:
:confused: Det har redan varit premiär i s-holm (2 veckor sedan, den fina lördagen). Men nu börjar jag tappa tron på våren igen! :4skrika
 
loser skrev:
:confused: Det har redan varit premiär i s-holm (2 veckor sedan, den fina lördagen). Men nu börjar jag tappa tron på våren igen! :4skrika

Har kört till skolan 3 dagar i rad nu.. inte så värst kallt.. halsduk är det enda som är nödvändigt :tummenupp

:Bugar Malmö :Bugar
 
SkorvKalle skrev:
Har kört till skolan 3 dagar i rad nu.. inte så värst kallt.. halsduk är det enda som är nödvändigt :tummenupp

:Bugar Malmö :Bugar


Oj oj.. är det inte lite kallt o åka naken endast iförd halsduk?..

är du en stålman kanske?? :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top