Snälla tomten: Allt jag begär är en plats på karolinska och en Aprilia RSA.![]()
Klart du ska få det, du som verkar vara en så trevlig prick!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snälla tomten: Allt jag begär är en plats på karolinska och en Aprilia RSA.![]()

Vad skönt, iaf en som sett annonsenMen ny hoj har du ju köpt. Är det den på bilden i helsidesannonsen i nya Bike?![]()

Rookie tysen? Eller har den jäkeln blivit A-führer?
...och våga köra lika fort som Swedie![]()
Den gubben kan väl inte köra fort?!![]()
Imorgon ska det nystas ut vad man själv kör nästa säsong!![]()
, lr?Hmm då kanske det kommer att finnas ett par Hyndor till salu, lr?
/Christer
Brukar dröja ett par månader till innan datumen är klara. Det är en massa andra klasser, som STCC tex, som är först till kvarn på banorna.Någon som vet något om nästa års kalender vad gäller tävlingsdatum och klasser??
Brukar dröja ett par månader till innan datumen är klara. Det är en massa andra klasser, som STCC tex, som är först till kvarn på banorna.
Sen blir det mys körning i kobbkan. Jag skriker topp 5 men resterande gäng bara skakar på hööve och säger "det blir nog bra det där". Nisse:s gäng ska bli frånåkta, lika väl som jönköpingsmaffian med jens och Linda.
i depån, vi ska röka dig i alla race också. 
Vi ska inte bara röka upp alla dina cigaretteri depån, vi ska röka dig i alla race också.
![]()
tillåt mig småle junior. ciggen kommer gömmas och då kommer ni ju dö av abstinens ev ta en sväng till macken för att för en gångs skull köpa egna, vilket kommer välta hela er budget då ni inte kommer ha råd med däck längretillåt mig småle junior. ciggen kommer gömmas och då kommer ni ju dö av abstinens ev ta en sväng till macken för att för en gångs skull köpa egna, vilket kommer välta hela er budget då ni inte kommer ha råd med däck längre
björn

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”