What does the fox say?

Det är ju poppis idag...gör så dålig låt som möjligt och den slår......man blir förbannad :huvet
 
Hörde den på radio häromdagen. Tycker det är ganska skönt att de larvar sig lite och spaceat ut texten så där. Lite som en pik mot övriga i den genren. Det är ju inte som att "dansmusik" av den typen behöver djupa symboliska texter.
 
Hörde den på radio häromdagen. Tycker det är ganska skönt att de larvar sig lite och spaceat ut texten så där. Lite som en pik mot övriga i den genren. Det är ju inte som att "dansmusik" av den typen behöver djupa symboliska texter.

"Dansmusik" med en vettig sångtext är till 99% covers :7peta
Och jag bara älskar genren ändå. :fyllisar
 
"Dansmusik" med en vettig sångtext är till 99% covers :7peta
Och jag bara älskar genren ändå. :fyllisar
Den här låten är ju originell om inte annat. Och 23 miljoner visningar på en vecka är inte fy skam.

Sen att det är två norrmän som gjort den hade man ju kunnat räkna ut. :hihi
 
Och apropå antalet visningar. Fina kommentarer. :rofl

Salbei89:
Ok guys. There are just 7 million people on earth, so how come this video has nearly 23 million views. That's impossible, unless there are like 16 million alien views. Most likely someone has been cheating with the view bar.

Reply by Kambo413:
You just went full retard... Never go full retard. NEVER.
 
Och apropå antalet visningar. Fina kommentarer. :rofl

Salbei89:
Ok guys. There are just 7 million people on earth, so how come this video has nearly 23 million views. That's impossible, unless there are like 16 million alien views. Most likely someone has been cheating with the view bar.

Reply by Kambo413:
You just went full retard... Never go full retard. NEVER.

otroligt många som trollar på youtube's kommentarsfält
 
Och apropå antalet visningar. Fina kommentarer. :rofl

Salbei89:
Ok guys. There are just 7 million people on earth, so how come this video has nearly 23 million views. That's impossible, unless there are like 16 million alien views. Most likely someone has been cheating with the view bar.

Reply by Kambo413:
You just went full retard... Never go full retard. NEVER.

Haha ja jag diggade låten. Men den där salbei har ju lite dålig koll :P
 
Fast rävar låter rätt tufft!
Ibland kan det vara riktigt blodisande.

Det är JETEkul när man har stadsfolk på besök och man hör rävar på nätterna.
Vissa av dem drar direkt igång med diverse skräckfilmsscenarion.
Inte många som tror på att det är rävar, även om man förklarar.

 
Fast rävar låter rätt tufft!
Ibland kan det vara riktigt blodisande.

Det är JETEkul när man har stadsfolk på besök och man hör rävar på nätterna.
Vissa av dem drar direkt igång med diverse skräckfilmsscenarion.
Inte många som tror på att det är rävar, även om man förklarar.


Häftigt, jag trodde de lät ungefär som en hund. Vad fel man hade.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top