Wet,shaved and a big pussy

Fy satan, det sista där var ingen liten kissemiss direkt. Fan helt jävla sjukt. Stackars katt. Stackars ägare, lär ju kosta 2 förmögenheter att mata den varje dag.

Dem är ju asfula :confused: Billigare att använda rakhyvel på en vanlig hederlig svensk bondkatt :crash

:D nä dom e jättefina, synd bara att dom e så himla lynniga...
(skulle kanske jag oxå vara om jag sprang runt naken hela dagarna)

D-one skrev:
:D nä dom e jättefina, synd bara att dom e så himla lynniga...
(skulle kanske jag oxå vara om jag sprang runt naken hela dagarna)

Förstår inte hur man kan tycka att nått så ogosigt är fint. En katt ska vara gosig och räddningen i höstmörkret, inte nån konstig varelse som ser ut som om den kommer från månen.

Om du provar springa omkring naken några veckor så får vi test på det. :tummenupp :D

Håller med, finns ingen ände på hur människans fåfänga leder till sönderavling av katter och hundar.

sege skrev:
Förstår inte hur man kan tycka att nått så ogosigt är fint. En katt ska vara gosig och räddningen i höstmörkret, inte nån konstig varelse som ser ut som om den kommer från månen.

Om du provar springa omkring naken några veckor så får vi test på det. :tummenupp :D

:tuttar :whip

berggren_martin skrev:
Håller med, finns ingen ände på hur människans fåfänga leder till sönderavling av katter och hundar.
nästan säker på att den katten e renrasig!!!!

Ravetrancer skrev:
nästan säker på att den katten e renrasig!!!!

Jovisst är den det men tyvärr innebär ala dessa renrasiga hundar och katter inte en masa friska hundar och katter.

Perserkatter, bulldoggar, mopsar.... Listan över renrasiga djur med stora problem pga av korkad avel kan göras mycket lång.

Det som är äckligt med nakenkatter är ju att dom svettas...Mysigt med en svettig katt som vill bli klappad :crash

Gixxer Rolle skrev:
Va trodde du, inget snusk här inte :D
FAAAN jag som hoppades på .......
som när det var reklam för Bara Bröst på tv. trodde det var för bra för att vara sant.. och det var det åxå :mad:

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP