sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Det stod bränsleförbrukning inte bensinförbrukningRaskus skrev:Äh, skärp dig, den drar ingen bensin alls så det spelar väl ingen roll.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det stod bränsleförbrukning inte bensinförbrukningRaskus skrev:Äh, skärp dig, den drar ingen bensin alls så det spelar väl ingen roll.

Ikon skrev:Klockrent...stora bilar är det manligaste man kan ha...detta är favoriten,dock lär man väl aldrig ha råd o köpa enDodge srt10 500hk viper motor med 6vxl man.
![]()
Miss_Orchidee skrev:...det 2 St laburgini (med reservation för felstavning!)hihi
mb skrev:Räknar man därtill alla merkostnader inklusive onödig bränsleförbrukning så känns det väldigt svårmotiverat.

petter skrev:en kul med en sådan stor bil kan vara som när jag fick mig en tur i en chevy blazer (79 nåt) med 40" mudders och ordentlig höjning samt dom sedvanliga bucklorna en sådan bil får när dom framförs i skogen, alla stannade , alla släppte fram en , ingen låg för nära , ingen lät bli att blinka. detta var på den tiden då jag inte hade bil utan bara körde hoj så det var en viss skillnad då hur folk betedde sig![]()

petter skrev:en kul med en sådan stor bil kan vara som när jag fick mig en tur i en chevy blazer (79 nåt) med 40" mudders och ordentlig höjning samt dom sedvanliga bucklorna en sådan bil får när dom framförs i skogen, alla stannade , alla släppte fram en , ingen låg för nära , ingen lät bli att blinka. detta var på den tiden då jag inte hade bil utan bara körde hoj så det var en viss skillnad då hur folk betedde sig![]()

sportarn skrev:Det stod bränsleförbrukning inte bensinförbrukning![]()

UrbanTiger skrev:Varför köpa en Walker Texas Ranger Truck![]()
Teor du att du blir Chuck Norris på byn![]()
Okej, ärligt talat så har inte dessa bjässar något berättigande som personbil och de har väl inte någon värst vidare komfort heller jämfört med andra "lyxbilar" i samma prisklass.
Twosaint skrev:En bekant har en 03:a Cheva pickis med med V8 TD (cummins eller va fan dom heter),
Felix skrev:Vad är det för hk/vrid i den???
Automan skrev:215 hk och 650 nm. men det går att plocka ut hur mycket som helst!![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |