WEHOO! En riktig bil!

Ikon skrev:
Klockrent...stora bilar är det manligaste man kan ha...detta är favoriten,dock lär man väl aldrig ha råd o köpa en :( Dodge srt10 500hk viper motor med 6vxl man. :yoparty

En av dom fräschaste bilarna som finns på marknaden även om det bara är en vanlig. Ford F150 98- är också en svårslagen bil när det gäller utseende.

en kul med en sådan stor bil kan vara som när jag fick mig en tur i en chevy blazer (79 nåt) med 40" mudders och ordentlig höjning samt dom sedvanliga bucklorna en sådan bil får när dom framförs i skogen, alla stannade , alla släppte fram en , ingen låg för nära , ingen lät bli att blinka. detta var på den tiden då jag inte hade bil utan bara körde hoj så det var en viss skillnad då hur folk betedde sig :)

petter skrev:
en kul med en sådan stor bil kan vara som när jag fick mig en tur i en chevy blazer (79 nåt) med 40" mudders och ordentlig höjning samt dom sedvanliga bucklorna en sådan bil får när dom framförs i skogen, alla stannade , alla släppte fram en , ingen låg för nära , ingen lät bli att blinka. detta var på den tiden då jag inte hade bil utan bara körde hoj så det var en viss skillnad då hur folk betedde sig :)

...och så slipper man parkeringsskador, deformationszonerna är på de andra bilarna :hihi

petter skrev:

jävligt intressant det där, störst går först. En bekant har en 03:a Cheva pickis med med V8 TD (cummins eller va fan dom heter), Feta däck och båge fram. Ingen kör ut framför honom i onödan han säger det även om han har väjningsplikt mot bilar i korsningar stannar dom om han kommer i lämplig fart in mot korsningen :yoparty

Störtlöjligt!! Vad är en sur amerikänar diesel jämfört med detta 68-hästars B18 bestyckade monster. Skärmad belysning, två kupefläktar, stoppade dynor, Inget jävla tjafs helt enkelt och snygg som satan!! :hihi

Bifogat

• Ränneslätt 040528-30 002.jpg
    Ränneslätt 040528-30 002.jpg
    135.6 KB · Visningar: 74
Taskigt mot andra när du väl krockar med den, du kör ju praktiskt taget över den andra bilen :rofl

UrbanTiger skrev:
Varför köpa en Walker Texas Ranger Truck :va
Teor du att du blir Chuck Norris på byn :rofl

Okej, ärligt talat så har inte dessa bjässar något berättigande som personbil och de har väl inte någon värst vidare komfort heller jämfört med andra "lyxbilar" i samma prisklass.

'...för att Jag använder den och för att det är en grym motor. har du åkt i en?. varför ska den inte vara b-reggad? varför ska jag ligga i 90 på 110-väg?

"lyxbil", "prisklass"? Är det dyrt med 150 k för en bil som om 5 år är värd...150k? Jag fattar inte hur ni resonerar.. aja, gå till din bilhandlare och köp en sprojtans opel med "sportpaket" för 190 och tappa 50% av värdet på 2 år då det är dags att gå tillbaks till handlaren och lösa ut en ny.

denna är ekonomisk ur, skatte, försäkrings, hålbarhetssynpungt. Jag vet, jag har haft en liknande i 7 år.

Felix skrev:
Vad är det för hk/vrid i den???

215 hk och 650 nm. men det går att plocka ut hur mycket som helst! :tomten

Nisse J.. Visst! Rxp kommer ligga som en prinsessa på flaket! :D

Monster-FET Teo :tummenupp
Fast vad sjutton e det för niock du bytt till?

Jag köpte för övrigt loss Swedies Grym-Nissan igår så hojta till om vi ska ut o cruisa någon kväll :D

Någon som vet var man köper vintersulor till bästa pris för övrigt?

Bifogat

• DSC00102.JPG
    DSC00102.JPG
    33.9 KB · Visningar: 39
Automan skrev:
215 hk och 650 nm. men det går att plocka ut hur mycket som helst! :tomten

Jag vill minnas att jag sett en liten film med ett sånt monster som trimmats så det slog härliga till. Blåste ifrån en camaro (eller likn.) så det sjöng om det på 1/4-milen.
:Bugar

*/ ?>
Back