Weekendresor, hittas var?

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Påsken närmar sig med stormsteg, flickvän plus de flesta vänner är bortresta. Vilket gör det ganska sunkigt att sitta hemma, näst intill ensam. :arsele

Så den briljanta ideén slog mig, att varför inte ta en weekend någonstans i Europa. För en hyfsad billig slant.

Så frågan, är som lyder. Var hittar jag bäst, hemsidor med erbjudanden om weekendresor till exempelvis London. Stor fördel, om allt är inbakat i priset. Så man själv slipper jaga, hotell. :va

Tack på förhand

Wiktor K

Edit: Flygtorget, har jag redan koll på. Någon som kan rekomendera, en stad som är värd, ett par dagar att spendera i? Förutom London? :)

Last edited:
Beanise skrev:
Påsken närmar sig med stormsteg, flickvän plus de flesta vänner är bortresta. Vilket gör det ganska sunkigt att sitta hemma, näst intill ensam. :arsele

Så den briljanta ideén slog mig, att varför inte ta en weekend någonstans i Europa. För en hyfsad billig slant.

Så frågan, är som lyder. Var hittar jag bäst, hemsidor med erbjudanden om weekendresor till exempelvis London. Stor fördel, om allt är inbakat i priset. Så man själv slipper jaga, hotell. :va

Tack på förhand

Wiktor K

Edit: Flygtorget, har jag redan koll på. Någon som kan rekomendera, en stad som är värd, ett par dagar att spendera i? Förutom London? :)
Varför inte möta våren i Barcelona? Flyg med Ryanair.
Hotell bokar du via internet, nema problema.

Jag röstar också för Barcelona eller Valencia, annars kan Rom eller annan Italiensk stad locka betydligt trevligare till påsk än under turistinfernot under sommaren.

För övrigt är det +16 i solen just nu här i Ungern, wlan och laptop sittandes på balkongen pluggandes anatomi......

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT