weekend tripp med PBR

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag sitter och funderar om vi skulle åka på en weekend tripp med PBR, jag har fått nys på billiga stugor ca 30 mil norr ut närmare bestämt några mil norr om Älvdalen, vi behöver inte göra något dyrt av det hela utan bara umgås dricka några kalla och grilla lite i en sloggbod, det kommer inte kosta många 100 för stugan som jag tror hade 6 sängplatser, men det finns flera stugor att hyra så vi kan naturligtvis vara fler än 6 st som åker.

Frågan är nu om det finns intresse för det??

det borde gå att hitta en helg innan våran egen fest som passar, eller så är det så att jag hoppas att det är så

TERMINATOR skrev:
ingenting, umgås med dina motorburna vänner och grilla och dricka några kalla
då får nog jag stå över det tror jag, för jag tar nog en längre tur här hemma då och sänker några kalla.. är ju som sagt arbetslös och vet inte datum heller..

men ni som vill ska ju naturligtvis åka :tummenupp

blom skrev:
då får nog jag stå över det tror jag, för jag tar nog en längre tur här hemma då och sänker några kalla.. är ju som sagt arbetslös och vet inte datum heller..

men ni som vill ska ju naturligtvis åka :tummenupp

finns inget datum än

crashtestdummy skrev:
läst mellan raderna, "vem vill tälta och dricka sig full med en batongutbildad kille som kallar sig terminator på nätet, ett ospecat datum på ett okänt ställe"
hahaha :rofl

tälta får du göra själv pucko, är du inte läskunnig???? STUGOR står det ju,
ang batongen är du bara avis, men du kan få min gammla svarta gummiklubba så kan du stoppa den i röven. precis som du önskar :D :D

TERMINATOR skrev:
tälta får du göra själv pucko, är du inte läskunnig???? STUGOR står det ju,
ang batongen är du bara avis, men du kan få min gammla svarta gummiklubba så kan du stoppa den i röven. precis som du önskar :D :D
jasså är det sånt ni gör med batongerna på batongutbildningarna. jag undrade nämligen, själv trodde jag att det bara var att veva. men nu förstår jag att ni utför rektoskopiska utsvävningar också. hoppas att du förstår att jag skojjar med dig.

crashtestdummy skrev:
jasså är det sånt ni gör med batongerna på batongutbildningarna. jag undrade nämligen, själv trodde jag att det bara var att veva. men nu förstår jag att ni utför rektoskopiska utsvävningar också. hoppas att du förstår att jag skojjar med dig.

jaha :va :va är det det du gör :va :va pucko det fattar jag väl :D

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...