Video Weekend rider! JJ(CBR)JJ

Dom hänger troligtvis här på SH :lol

Jag ser fram emot en samlings CD med SoundTrack till filmerna...sommaren är här snart, jag och polarna ska ner till Visby på Sthlms veckan och steka och då behöver vi grym musik för förfesterna !

Har ingen lärt dig hur man kör på små landsvägar? Du skär på tok för tidigt in i kurvorna som får till följd att du driftar ut och det är inte det som menas med att utnyttja hela vägens bredd på små landsvägar utan mittlinje vid kurvtagning...., tur du bara har en moppe, hade det varit mer fart i en effektfullare maskin så har det varit i spenaten. Kolla på lite hojfilmer och titta hur folk kör på småvägar, åk med rutinerade förare på en turåkning eller gå en fortbildningskurs så kommer det kännas bättre och säkrare sen :)

Last edited:
Äh, håll käften med erat kommenterande av hans körning - så jävla genomsynligt att ni inte gillar killen och att det är störande.

Dessutom är jag fortfarande förvånad över att folk fortsätter att kolla filmerna, sämsta skiten jag någonsin sett.

Nu har jag sagt mitt.

Äh, håll käften med erat kommenterande av hans körning - så jävla genomsynligt att ni inte gillar killen och att det är störande.

Dessutom är jag fortfarande förvånad över att folk fortsätter att kolla filmerna, sämsta skiten jag någonsin sett.

Nu har jag sagt mitt.

Filmerna påminner om Ghostgeorge fast mindre snabbspolat, kanske kan bli något av den här sötnosen i framtiden? Bara 16år gammal och hormonerna sprutar redan åt alla håll! Sarrajevo...

Filmerna påminner om Ghostgeorge fast mindre snabbspolat, kanske kan bli något av den här sötnosen i framtiden? Bara 16år gammal och hormonerna sprutar redan åt alla håll! Sarrajevo...

Haha fast nja vill inte bli som spökåkan känns så Självmods benäget!:död:)

Med hjälp av On/Offroad, HojSugen och Ferspeedboy kan inget gå fel min son.

:musik

Tror att du överlever längre en vad jag kommer göra, med tanke på hur vild jag var när jag va 16on, o jag har bara tappat stinget i en tillfällig bubbla som pågått i ca 5år, men hoppas iår att den spricker så jag blir vild o crazy på nytt, det känns så en hur jag framfört min hoj de få gångerna jag vart ute iår.

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...