Weeeeom....

Grattis till den nya hojen! :tummenupp

Riktigt tjusig! Klart, det lär ju inte vara lika lätt att identifiera dig på vägarna längre nu när du är kollektivansluten!

Kör hårt...men rättvist!

FÖRGÖRAREN :yoparty

FETTOOOOOOOOOOO!!!
Den var riktigt fin du!:)
Nått som behöver moddas...? :rolleyes:

Sugen på att pröva monstret igen nu efter bänkningen kanske? :rolleyes: :rolleyes:

Anyway...Stort grattis! Alltid roligt med nya leksaker! :tummenupp Vad fick du pynta?

bagerah skrev:
FETTOOOOOOOOOOO!!!
Den var riktigt fin du!:)
Nått som behöver moddas...? :rolleyes:

Sugen på att pröva monstret igen nu efter bänkningen kanske? :rolleyes: :rolleyes:

Anyway...Stort grattis! Alltid roligt med nya leksaker! :tummenupp Vad fick du pynta?
Tackar Niklas, blomman och förgöraren med.

Nja lite modd blire nog, först och främst STYRDÄMPARE, maaan vad den är ostabil.. Sen så hade det ju vart smöget med en finare rumpa.. måste även ha nytt tändningslås, det är lite kasst..

Nu är hon tvättad med.. Se så fin hon blev!

p6050004_medium.jpg

:tummenupp :hoppa

Riktigt schysst hoj Hultan :tummenupp .

Jag kan inte hålla mig, jag måste få lägga upp en liten bild på min som jag hämtade idag :banana

Bifogat

• aprilia rsv mille 03.jpg
    aprilia rsv mille 03.jpg
    85.3 KB · Visningar: 160
riktigt snygg tar du ner den lr den gammal till falken på onsdag :) styrdämpare är en god idé!!!. bara att bli medlem i Grupp Skramla ha nu då . :rolleyes:

Last edited:
Gottis skrev:
riktigt snygg tar du ner den lr den gammal till falken på onsdag :) styrdämpare är en god idé!!!. bara att bli medlem i Grupp Skramla ha nu då . :rolleyes:
Är det väder och jag känner mig trygg på hojjen så blir det ju rettan.. Suckan skall inte köras mer..

fogerty skrev:

Jag kan inte hålla mig, jag måste få lägga upp en liten bild på min som jag hämtade idag :banana
Tack skall du ha, nice hoj du skaffat med!

Hultan skrev:
Tackar Niklas, blomman och förgöraren med.

Nja lite modd blire nog, först och främst STYRDÄMPARE, maaan vad den är ostabil.. Sen så hade det ju vart smöget med en finare rumpa.. måste även ha nytt tändningslås, det är lite kasst..

Nu är hon tvättad med.. Se så fin hon blev!

:tummenupp :hoppa

Det var väl roligt för dig :tummenupp !

fogerty skrev:

Ah, det är ju dig ja ska dejta :rolleyes: Ne men jävligt nice hoj iallafall!

Godnatt folket! Sovgott

och kim, inga våta drömmar nu.... ;)

JONQAS skrev:
Jag vill fan med i så fall! :hoppa

fan är det ingen som har ett Höger clipon liggande 43 mm så jag kan åka med ner på onsdag vi blir ju ett helt gäng som ska ner och skrapa :yoparty :yoparty

Hultan skrev:
Tack skall du ha, var ute för en stund sen och vred ur den, säga vad man vill om hojarnas 240, men satan vilken hoj... :tummenupp

Ja, inget ont om den :) Den går säkert som ett spett och du verkar ju vara superdupernöjd :tummenupp Jag kan se dig sitta på hojen och gasa och leendet som bara sträcker sig från öra till öra :D

Till bilderna på din sucka säger jag bara :rofl

Gottis skrev:
fan är det ingen som har ett Höger clipon liggande 43 mm så jag kan åka med ner på onsdag vi blir ju ett helt gäng som ska ner och skrapa :yoparty :yoparty

Om styrhalvor från R1 passar så är ett hett jägartips att ringa skroten vid Wallins MC, Bike Trollhättan och Grevens MC.

Hultan skrev:
Tack skall du ha, var ute för en stund sen och vred ur den, säga vad man vill om hojarnas 240, men satan vilken hoj... :tummenupp
äntligen har du fattat det där med yamaha :tummenupp

Skorpan skrev:
äntligen har du fattat det där med yamaha :tummenupp
Måste dreva den orginal bara, eller kanske en ner fram, men som de är nu så är den näst intill tråkig.. Går inte att gasa, bara framhjul.. :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8