Webtest - Hur bakfull blir du?

undra om de blir en nykter helg :confused: Jag fick diagnosen: svår bakfylla :eek:

:FU Resultat

Lätt bakfylla

Du har mellan 1 och 3 bakfyllesymptom. Din bakfylla är förmodligen av det lättare slaget. :banana

Vad är det för sak???

Resultat

Svår bakfylla

Du har över 6 bakfyllesymptom. Därmed tillhör du just nu den ynkligaste skaran - den med svårast bakfylla.

Va faan menar dem med det??? Jag har hellre jävligt roligt med att drícka :öl :öl och ta dagen efter som den kommerr, än att måste hålla igen...

"you only live nine times"" :banana :banana :öl :öl :Bugar

Tryggerz skrev:
Resultat

Va faan menar dem med det??? Jag har hellre jävligt roligt med att drícka :öl :öl och ta dagen efter som den kommerr, än att måste hålla igen...

"you only live nine times"" :banana :banana :öl :öl :Bugar

:D Jag är beredd att hålla med

He he tydligen kan jag dricka hur mycke som hellst utan att bli bakfull!! :banana

Jag tror nog jag kommer att kommentera detta test på söndagmorgon kl 9 då jag vaknar å känner efter :)

Resultat

Svår bakfylla

Du har över 6 bakfyllesymptom. Därmed tillhör du just nu den ynkligaste skaran - den med svårast bakfylla.

Känns som onödigt att göra testen....svår bakfylla tom för Ante - oj oj vågar inte ens tänka tanken MMMMMMMMYCKET SVÅR TYP

Jaha allihopa. Nu är det korten på bordet. Hur väl stämde testresultatet?

För mig stämde det (tyvärr) bra...svår bakfylla :död

Sitter i ännu idag :tummenner (gillar dock alla nya smilies som finns nu!)

Det stämmde för mig också.. lätt bakfylla och bara fast en stor del trötthet under söndagen.. :banana

Jag behöver då inte göra nåt test för att veta hur bakis jag blir, jag har sån rutin att jag vet att jag blir liggandes fram tills söndagsöppet börjar.....

Sen gjorde jag en riktig Bruce Banner(hulken), jag vaknade upp med en trasig stjorta och minns ingenting.... :3freak

Back