Är det någon här som göra mig en dundertjänst? Vi (jimmy lindström och jag) ska ju öppna butik i södertälje. I iden är att vi ska ha en webshop. En sådan är så gott som klar redan. Men nu visar det sig ju att vi behöver största SPCS Administration... o sen nu när vi ska köra med Webshop så behöver vi även koppla Webshopen till det programmet så allting är uppdaterat och fräscht. Men scriptet jag använt idag funkar inte för det. Suck... Kunden ska inte behöva komma med onödiga frågor om kostnad, lager, osv osv. Vi vill inte behöva uppdatera på två ställen (spcs och webshoppens system).
Någon här som jobbar på en sådan här ehandel/datafirma och vill sponsra med kopplingen / hjälp? Jag kommer göra vad jag kan för att återgälda.
Hursom, jag behöver tips.
GÅR det att jag själv med scripet jag har skapar kontakten som krävs för SPCS att förstå sig på systemet jag använder mig av?
Vad för script finns i det i sverige som man kan köpa loss och använda på egen server?
Det är super super bråds...
Någon här som jobbar på en sådan här ehandel/datafirma och vill sponsra med kopplingen / hjälp? Jag kommer göra vad jag kan för att återgälda.
Hursom, jag behöver tips.
GÅR det att jag själv med scripet jag har skapar kontakten som krävs för SPCS att förstå sig på systemet jag använder mig av?
Vad för script finns i det i sverige som man kan köpa loss och använda på egen server?
Det är super super bråds...