Webshop i USA för slipon

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Hej!

Har sökt och sökt men inte hittat nån som verkar sälja avgassystem till KTM 660 -04 typ Akrapovic eller Sebring liknande...
Nån som har nåt bra tips var man kan leta?? :confused:
USA med tanke på dollarn så klart...

Tackar så länge!!

Har suttit och tuggat igenom Ebay fram och tillbaka och klurar lite på en grej...
Kikade på ett Sebring Hunter som ska passa på 660'n men det är bara en fästpunkt, den baktill med sån där variant av klämma man skruvar fast "typ" :)
Är det bara ett fäste för dom flesta slipon (har sett det på fler varianter) då orginal ju har två fästen...?

Hmm, spännande... :)
Ska kika på't, tackar för tipset!

Tänk på moms och tullavgifter om du köper från USA. Kollade själv på Akraslipon och dessa skulle du kunna få för strax över 6000:- från staterna. Lägg sedan till 25% i moms och 4% i tullavgift.

Tänk på moms och tullavgifter om du köper från USA. Kollade själv på Akraslipon och dessa skulle du kunna få för strax över 6000:- från staterna. Lägg sedan till 25% i moms och 4% i tullavgift.

Jo självklart, men du dom var inte billiga dom inte! Var hittade du dom?
Dom jag har hittat har legat runt halva den summan...

Jo självklart, men du dom var inte billiga dom inte! Var hittade du dom?
Dom jag har hittat har legat runt halva den summan...

Jag surfade runt på ebay.com där jag hittade några försäljare. Skulle vara intressant att få veta om du hittar några andra försäljare som säljer Akrapovic slipon billigare. Kanske ska tillägga att jag har dubbla dämpare eftersom jag sitter på en 640 -06:a. Kanske du syftade på en enkelburk?

Jag surfade runt på ebay.com där jag hittade några försäljare. Skulle vara intressant att få veta om du hittar några andra försäljare som säljer Akrapovic slipon billigare. Kanske ska tillägga att jag har dubbla dämpare eftersom jag sitter på en 640 -06:a. Kanske du syftade på en enkelburk?

Skulle kunna vara så enkelt som att jag inte tänkte på antalet... :gnissla

:D

Det är jag som satte ut annonsen om Sebring factory replika helsystem. Hör av dig om du är intresserad!

/Magnus

Back