Webradio på Roadracingfinalen i Mantorp

Ryktena säger att Henry är lite justerad efter gårdagens stuntshow, med får han bara på handsken så jävl...

Go! Sunkan

ahhh, det funkar inte. eller pratar de inte nu????????????

nu så

Last edited:
Längst att åka av alla har väl...
Henrik Stenberg bor i Kalix och Henry Sundkvist i Töre.
Det är nog ca 2.5mil längre till Mantorp för Henrik... men Henry bor längst Norrut :)
Fast bägge 2 är Norrländska Vikingar :tummenupp
Henry bor vel halft i Norge siden han jobber i verdens nordligste by Hammerfest ......
Han hadde vel 200 mil + til Mantorp

Nästan 90 lyssnare :) Watz maraton just nu är etta, etta, och så har han superbike kvar o köra!

BROMSA NÄR DU SER GUD, OHLZÉN!!!!!!

(Vad har Ohlzen (666) för varvtider nu? Han meddelade att han skulle slänga på findäck!!!

\m/

Är det någon som har lördagens radio för att ladda ned?

jag spelade inte in nåt, vet inte om nån annan gjorde. Tänkte inte på att spela in när jag la till webbradio till ARC :( förräns jag blev påminnd om det på lördakvällen

Längst att åka till tävlingen i sst600 har nog Roger Jonsson som kommer från Umeå.
Jepp där är man värst! Kul att de trodde att Ove Zelin bodde längst bort, han är ju Stockholmare :tungan (Uppsala) fast han bor ju ändå i en kåta... :D

Jag vill passa på att be alla mina fans, sponsorer och Stefan "Humlan" Bernström om ursäkt för att jag inte dök upp i tornet i söndags. Under kvalet hade jag fått SMS om att jag var efterfrågad, men dörren upp till tornet var låst. När jag väl fattade att jag kunde ha gått via sekretariatet var 250 igång och ögonblicket förbi.

Jag vill passa på att be alla mina fans, sponsorer och Stefan "Humlan" Bernström om ursäkt för att jag inte dök upp i tornet i söndags. Under kvalet hade jag fått SMS om att jag var efterfrågad, men dörren upp till tornet var låst. När jag väl fattade att jag kunde ha gått via sekretariatet var 250 igång och ögonblicket förbi.

Vilken lam ursäkt! Du var lika rädd för radiosändningen som för regnet!

För övrigt så var det skitkul att lyssna på er i radio!! :tummenupp

Back