Webike?

Juggah

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2022
Hoj
CMX REBEL 1100 -22, CRF Africa twin 1100 -23
Hur är de att beställa från Webike Japan? Ser ut att vara billigt. Jag tänkte beställa quickshifter för drygt 2000:- kan de bli extrakostnader och så? Någon som vet hur de är att handla därifrån?

Men dom levererar fort, jag har beställt där. Samt en blygsam flygfrakt.

Lägg på 35-40% på köpesumman så är du nära sanningen

Skulle prexis skapa en tråd för att ställa exakt samma fråga som TS när jag hittade denna.
:censored:

Är det någon som har tips på var man kan beställa billiga OEM-delar men slippa tull/moms...?

Skulle prexis skapa en tråd för att ställa exakt samma fråga som TS när jag hittade denna.
:censored:

Är det någon som har tips på var man kan beställa billiga OEM-delar men slippa tull/moms...?
Till vad?
cmsnl.com har mycket till de flesta japs.

Den elektronik jag har tittat på att köpa är minst tull+moms dyrare hos återförsäljare inom EU.

Så då kan jag lika gärna beställa från den som är billigast och hoppas att paketet slinker igenom (allt färre paket gör det tyvärr) men några har gjort det tack vare kreativ packning eller kreativa beskrivningar på ettiketten, någon har mellanlandat i EU och packats om så att det ser ut som att det är skickat från EU (vete fan hur dom grejar sånt)

Bara lite småkrafs.
På cmsnl var frakten dyrare än prylarna...
:3freak

Äh, det får bli en beställning med webike!
Har du kollat på wemoto.com? Visserligen UK så det lär väl bli lite avgifter men det borde vara rimligare än att handla från Japan. Handlade en del därifrån när England fortfarande låg i Europa.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph