WEBES officiella utmaningar inför Falkenberg!

No1 skrev:
Tjena på er "webbes" folk...

Måste pga att grabben är dålig stå över både Falken och Finland... :(

Så till er som skall köra, LYCKA TILL och kör som bara faan... :tummenupp

No1... :crash
Familjen går alltid först, krya på lillgrabben nu :hej

No1 skrev:
Tjena på er "webbes" folk...

Måste pga att grabben är dålig stå över både Falken och Finland... :(

Så till er som skall köra, LYCKA TILL och kör som bara faan... :tummenupp

No1... :crash

Hoppas han kryar på sig snabbt :tummenupp . Jag som hade sett framemot en ny fotbollsmatch med honom. Hoppas vi får se honom ( och dig ) på Karlskoga.

Ha det !

Mvh//ZF

Nu till lite webés, då känns trist att säga så måste jag lämna Zoulfly bakom ( trots att det är en hyvens kille ), Martin, Jalle som har lärt mig byta däck, känns även det tungt att " vinka till", Chrille kommer hänga på ett tag men tappar orken. No18 blir inga problem du hojjen tyvärr inte vill vara med på noterna mer än 8-10 varv, Grandmaster hmmm vad ska jag säga!! hasta la vista baby!. Metallis har han fått ihop hojjen ?.

Nu kommmer det bästa. Jag har f*n aldrig kört på den banan så det kommer nog bli ett antal geléhallon.

Mvh// ZF

Zilversurfer skrev:
Nu till lite webés, då känns trist att säga så måste jag lämna Zoulfly bakom ( trots att det är en hyvens kille ), Martin, Jalle som har lärt mig byta däck, känns även det tungt att " vinka till", Chrille kommer hänga på ett tag men tappar orken. No18 blir inga problem du hojjen tyvärr inte vill vara med på noterna mer än 8-10 varv, Grandmaster hmmm vad ska jag säga!! hasta la vista baby!. Metallis har han fått ihop hojjen ?.

Nu kommmer det bästa. Jag har f*n aldrig kört på den banan så det kommer nog bli ett antal geléhallon.

Mvh// ZF
Hojen kommer att hålla, har du inte kört där ska du vara glad om du kvalar in! Du får bara 2 friträningspass på dej att lära dej banan :hej

Tråkigt No1, hoppas grabben blir bättre snart.
Du vet, du skjuter bara på det ounvikliga.

Aight, so, sedan Sviestad säger jag til Zilver: I'll be back!
O Jalle, du får nog trimma bromsarna om du tror att du kan upprepa det där igen.

Nr:18 skrev:
Hojen kommer att hålla, har du inte kört där ska du vara glad om du kvalar in! Du får bara 2 friträningspass på dej att lära dej banan :hej

2 Pass!! Det räcker fullständigt...........NOT.

Vi får väl se....

Mvh//ZF

Det räcker rätt bra att lära sig någorlunda på. Jag körde 51:or med 125:an efter ung samma tid.

Lätt bana att lära sig om man jämför med Knutstorp.

Chris Ash skrev:
Det räcker rätt bra att lära sig någorlunda på. Jag körde 51:or med 125:an efter ung samma tid.

I love you babe !!

Vi ses på Falken.

Mvh//ZF

Chris Ash skrev:

Lätt att lära sej, men svår att bemästra :fakta

Med risk för att få käka redan innan tävlingen kan jag säga att mitt mål är att klara kvalet! :rolleyes:

...och om jag klarar det så höjs ribban till att inte bli sist i rejset! :rodnar

Jisses, vad alla är sturska så här långt innan race-dags...nåja, jag fortsätter med att baissa. Barnen mina har skolavslutning på fredag så jag skippar friträningen och går rakt in på tidsträningen i stället. Det kommer mao bli tufft men jag körde ju i alla fall banan förra året så jag hoppas på att det ska räcka för att kvala in. Men väl där kommer jag glänsa :D

Har funderingar på att dreva ner från min original-drevning nu till ett 15-taggars fram...är det nån annan R1-förare som har någon erfarenhet om vad som funkar bra på Falken?

Xeno kan glömma 3%! Ska du köra 3% snabbare måste du åka jämna 44 :eek: r

Hrmmm... 44,5 räckte nog tror jag :tummenupp

Trist ändå att du inte fick till det, vill inte strö salt i såren men webes är ju webes och ditt psyke är så starkt att du klarar det!!! :D

Bara att ta nya tag.... :squid

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...