Webes Linkan

Då kan inte Oscar inte skylla på hojen i varje fall.
Teddys skatunge går dock inte fort rakt fram, Teddy körde om mig ut ur Torparn när jag hade för lågt varvtal men jag var ifatt och förbi innan högfartsknicken, men det tar han igen i kurvorna för Teddy körde ruskigt fint igår. :tummenupp

soppatorsken skrev:
Nu sviker mitt minne kanske mig, men hade du inte nr. 69 på Gelleråsen? Om du nu hade det så såg jag loppet och en vinst nu vore en klar förbättring.
Hursom, lycka till i moppeklassen.

Jag kom i mål på 11:e plats med först av B-förarna.

EDIT: Två A-förare bakom mig. :yoparty

Last edited:
Oscar kommer att få käka gelehallon. Jag fulsponsrar honom med däck (se bilden) och har lurat i honom att detta är ett nytt superklistrigt racingdäck från Michelin. Han gick på det stenhårt.

OBS jag har lagt honom på min ignorelista så han kan inte läsa detta. Skvallra inte!

Bifogat

• crossdäck.JPG
    crossdäck.JPG
    139.5 KB · Visningar: 47
Bingo skrev:
Oscar kommer att få käka gelehallon. Jag fulsponsrar honom med däck (se bilden) och har lurat i honom att detta är ett nytt superklistrigt racingdäck från Michelin. HJan gick på det stenhårt.

OBS jag har lagt honom på min ignorelista så han kan inte läsa detta. Skvallra inte!

Det biter bra som fan på blöt och lerig kalksten!!!

Chris Ash skrev:
Japp alla vet ju hur driftsäker hans hoj är.... :rolleyes:

Den har visst varit driftsäker. Den svek mig på warm-up:en på Gelleråsen = spruckna reed ventiler. Inget konstigt.

Igår blev jag förvånad då den inte gick som den skulle. Jag blev ifrånåkt av 250SP-förare på rakan och Racerpelle som testade körde in efter ett halvt varv och skakade på huvudet. Det ska bli intressant att höra vad Watz hittar för fel.

Jag ska inte komma sist och inte krasha. Samt ha jävligt kul och känna på hojen... Det är mina mål. :)

Nyteknik skrev:
Den har visst varit driftsäker. Den svek mig på warm-up:en på Gelleråsen = spruckna reed ventiler. Inget konstigt.

Igår blev jag förvånad då den inte gick som den skulle. Jag blev ifrånåkt av 250SP-förare på rakan och Racerpelle som testade körde in efter ett halvt varv och skakade på huvudet. Det ska bli intressant att höra vad Watz hittar för fel.

Hade du öppnat och tittat själv kanske du själv kommit på vad det var? Såvida det inte är elfel eller annat.
Du kan ju kanske kört den så fett att den sotat igen avgasportarna :rolleyes:

Om det är torrföre ska jag klämma mina första 55-tider, annars kan ni skicka påsen i min riktning..

/B

Bj.O.rn skrev:
Om det är torrföre ska jag klämma mina första 55-tider, annars kan ni skicka påsen i min riktning..

/B
Mindre öl kvällen innan och du är en pallpånke.

Utvilad och stark som jag kommer att vara så ska jag bli bäste Aprilia RS250-förare i racet! Plus att jag ska köra på 59.xx minst ett varv! Nu j-ar! :mad:

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back