Webes 2004

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Redan om 2 veckor har första tävlingen avklarats och ännu finns ej några RIKTIGA Webes Trophy-utmaningar. Ut med språket!!!

Själv tänker jag börja lite nätt med att spöa Jalle, Chrille och Mummel18 på Anderstorp! :hihi

oscar skrev:
Redan om 2 veckor har första tävlingen avklarats och ännu finns ej några RIKTIGA Webes Trophy-utmaningar. Ut med språket!!!

Själv tänker jag börja lite nätt med att spöa Jalle, Chrille och Mummel18 på Anderstorp! :hihi

Jag skall med nöjje stå sidan om - och hejja fram Er. Skall bli skit roligt.

Vi ses den 25:e

oscar skrev:

Sorry Pjoskar, men du får vänta lite med att äta upp dom orden. Jag kommer inte köra Atorp och inte heller K-torp, men så jävlar! Får jag bara igång hojen så får du stryk av bara farten.

Jalleman har nu gått samma väg som Doohan och killarna iom att han lagt puckarna på hyllan. En legend som kommer leva i våra minnen.

Kvar är vi Mumlan, Pjoskar, GrannySmith och undertecknad. Segraren i det sammanhanget torde ju vara uppenbar?? Enda gången du ser mitt visir i år är när jag laddar för varvning.

Har vi några fler som vågar höja insatserna med lite hederligt skitsnack av bästa sort?

Chrille skrev:
legend som kommer leva i våra minnen.

Kvar är vi Mumlan, Pjoskar, GrannySmith och undertecknad. Segraren i det sammanhanget torde ju vara uppenbar?? Enda gången du ser mitt visir i år är när jag laddar för varvning.

Att bara utmana dig, Fjalle och Humlan var lite av en gardering... :D

...men nu när jag tänker på det så ska jag iaf spöa pyslungan Granny! :banana

Chrille skrev:
Har vi några fler som vågar höja insatserna med lite hederligt skitsnack av bästa sort?

Jag tänkte köra från dig i år åsså, å det med en 54 på Sviestad, annars kan ni räcka mig påsen!

/B

Oscar, har du läst på dina flaggor till denna säsongen?

En liten hint iaf.: blå flagga betyder inte att du skall inspektera yttern i valfri kurva

Jag ska ta poaeng samt spoea den galne aelgen samt oevriga gammelkawa-foerare om nagra av dessa behagar dyka upp!

Efter dagens övningar tror jag skarpt på att jag kommer att kvala in...Ev ta en mitten placering... Nedrans vad jag tog i nu...

Snabbare än Nyteknik, jag vet att det är som att slå en bakbunden, rullstolsbunden, förlamad dretfull gås men va fan ska jag säga då?

Racerpelle ska få igen för att han hjälper mig med hojen genom att bli ifrånkörd.

Under minuten på Sviestad och att köra mina första SM-tävlingar är andra mål.

Fegis? Moi?

Don Quixote skrev:
Jag ska ta poaeng samt spoea den galne aelgen samt oevriga gammelkawa-foerare om nagra av dessa behagar dyka upp!

Jag hoppas det går att lösa, dvs att man kommer få möjlighet att behaga dyka upp, med cykel...

oscar skrev:
Att bara utmana dig, Fjalle och Humlan var lite av en gardering... :D

...men nu när jag tänker på det så ska jag iaf spöa pyslungan Granny! :banana
Fegis! A-torp kommer inte att köras av ekonomiska skäl, men på knudan ska du få duktigt med pisk.... :fatta!

Nyteknik skrev:
Blir B-racet på Knutstorp första tillfället för dig?

Japp. Vi får väl snacka tufft i bilen på vägen ner. :D
Ska försöka hinna med en provtur med hojen innan dess också.

Chrille skrev:
Jalleman har nu gått samma väg som Doohan och killarna iom att han lagt puckarna på hyllan. En legend som kommer leva i våra minnen.
Men för helvete Jalle?! EMR då? Spela Eddie i depån? Teamtält Chrille, du och jag? Värmländsk dunkgrogg på kvällskvisten? Scchhhlöööö ner de som kör snabbare? Jag är besviken.

Fast du kanske kan göra come back om jag mot förmodan har en kropp som duger för RR, någon gång nästa år när farbror doktorn har pulat ur allt järnskrot?

Goodstuff skrev:
Japp. Vi får väl snacka tufft i bilen på vägen ner. :D
Ska försöka hinna med en provtur med hojen innan dess också.
Jag kommer att strö knäckebröd i gästsängarna, givetvis så ska vi oxå ha ett fett megaparty som håller på till 3 timmar innan banan öppnar, ni kommer att vara duktigt sletna och allt detta för att Mr X betalar mig så han ska kunna piska er utan probs.

Relax-Micke ska få smaka på kawwa os den 15/5 :yoparty

valmers skrev:
Men för helvete Jalle?! EMR då? Spela Eddie i depån? Teamtält Chrille, du och jag? Värmländsk dunkgrogg på kvällskvisten? Scchhhlöööö ner de som kör snabbare? Jag är besviken.

Fast du kanske kan göra come back om jag mot förmodan har en kropp som duger för RR, någon gång nästa år när farbror doktorn har pulat ur allt järnskrot?
Ähhh din jädrans simultant :arsele

GSXR1100R skrev:
Jag kommer att strö knäckebröd i gästsängarna, givetvis så ska vi oxå ha ett fett megaparty som håller på till 3 timmar innan banan öppnar, ni kommer att vara duktigt sletna och allt detta för att Mr X betalar mig så han ska kunna piska er utan probs.

Relax-Micke ska få smaka på kawwa os den 15/5 :yoparty

Jag förstår att Mr X vill ha all hjälp han kan få. :fatta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey