Web Shopen

Är denna webshop lätt att förstå o överblicka det sortement som finns??

• Antal röstningar
    0

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Okej, nu får ni ha lite tålamod med mig o mina riktigt dåliga datakunskaper...

Men nu har jag fått en början till webshop som ska utvecklas allt eftersom jag lär mig mer.

Konstuktiv kritik tas emot men allra helst vill jag hör att den e hyffsad okej :hihi :hihi :hihi

WEBSHOP

OBS jag har bara lagt in ngr jättefå grejer än, hela sortementet kommer snart :tummenupp

.../Yoshi

Last edited:
Tja, nu med poll oxå.

Fast av ngn underlig talanglös anledning blev det en :D snubbe med i pollen som jag nu inte kan ta bort :gnissla

Jag o datorer = kaos :hihi :hihi :hihi

.../Yoshi

Det är väl en bra start men som sagt innan snyggare layout och göra den lite tydligare, känns lite väl rörigt vid första anblick.

Den funkar tillsvidare i alla fall,, bara det att den handlade åt mig, klickade bara på "oljepickup" och sen såg jag att jag tydligen hade handlat 4 saker.

Nån mer som handlat ofrivilligt?

Stefanp skrev:
2190202 Den funkar tillsvidare i alla fall,, bara det att den handlade åt mig, klickade bara på "oljepickup" och sen såg jag att jag tydligen hade handlat 4 saker.

Nån mer som handlat ofrivilligt?

Japp, räcker o titta på nåt så ligger det i "varukorgen" :va

Men i övrigt funkar sidan men får gärna bli tydligare..

destruid skrev:
2190226 Japp, räcker o titta på nåt så ligger det i "varukorgen" :va

Men i övrigt funkar sidan men får gärna bli tydligare..
vart fan hittar man till webshoppen på sidan?
är jag blind eller?

Davidk skrev:
2190233 vart fan hittar man till webshoppen på sidan?
är jag blind eller?

Du är blind :hihi

Nää men seriöst, om du kollar första inlägget i tråden av Yoshi_GixxeR så står det WEBSHOP mitt i inlägget i annan färg tillomed..Prova trycka där ska du se.. :7peta

Lycka till :tungan

Känner att man borde inte hamna direkt i shopen, utan på en förstasida där det klart och tydligt framgår vart man hamnat, alltså en tydligare layout, och en stor och tydlig meny.

Första sidan bör även innehålla övrig viktig info så som fraktkostnad och andra övriga kostnader som kan tillkomma. Leveranstid, och lagersaldo kan ju vara bra info för kunderna?

Och som sagt på svenska vore ju bra, vem ska sköta denna sida dock när du aldrig är hemma?

Menyn bör vara större, så man lätt hittar den. Annars prima! :tuttar

Lite större meny och mindre bredd (på drevsidan tex, får inte plats på min skärm) vore bra.

det e en bra prototyp som man kan jobba vidare på!PM:a om du behöver hjälp med design som gör det användarvänligt(ACD)!

Nu har jag anlitat ett större webdesignföretag att göra en PROFFISIONELL hemsida med massa info om förtaget o vad som händer o vilka vi samarbetar med:tummenupp

Dessutom kommer det bli en PROFFISIONELL webshop till den med där allt kommer att kunna beställas o betalas o få RIKTIG bra service från.

Till detta har jag även anställt en person som kommer hantera det adminastriva arbetet och sköta leveranser o ordermottagningen
(då jag är bättre på att fixa pengar o kontakter än att sköta kundkontakten:rolleyes: )

Allt detta ska vara upp o fungera i början av Oktober:tummenupp

Hoppas detta kommer bli bra/bättre för alla...

Mvh.../Yoshi "Clearwaterbikercrew"

Det mesta är väl redan sagt. Men kr alt. sek efter priset beroende på språk, vore bra!

Tycker också den är rörig att titta på

EDIT
läste inte ditt sista inlägg om att du anlitat ett företag att göra shoppen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman