We need your help to remove anti-bike cop Richard Brunstrom

MCNdant

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2006
Hoj
Honda
Forlawt mig, jag taller inte mewcket Svenska, men...

Hi,
North Wales Chief Constable Richard Brunstrom has used images of a decapitated biker without the consent of his family, as part of a campaign launch.

This isn't the first time Brunstrom has attacked or angered motorcyclists, and we're doing something about it.

Your email and name could tip the balance and bring Brunstrom to charge. Just send an email with your full name and address to mcn.online@emap.com with the subject line 'Brunstrom'

Or go here for details: http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...ay-1-to-may-6/may0207reidcriticisesbrunstrom/

Didn't know hitler was reborn... but with hate for bikes instead. What a douche bag. Tie him up nude and post pictures everywhere, especially infront of his own family.

Jag vet inte om det är så mycket att oja om egentligen. En polis visar en hemsk bild i syfte att få folk att tänka till i trafiken. Uppenbarligen var det fel att visa bilden och polisen ber om ursäkt.

Folk är väldigt snabba att bidra med sina namn på minsta lilla vink. Själv skriver jag inte på någon lynch-lista bara för att brittiska MC-journalister jagar skandalstoff.

Dessutom känns det dumt att svenska MC-förare skall "avsätta" en brittisk polisman. Den här "alla som kör hoj hör per definition ihop"-mentaliteten känns lite trött ibland.

Jag vet inte om det är så mycket att oja om egentligen. En polis visar en hemsk bild i syfte att få folk att tänka till i trafiken. Uppenbarligen var det fel att visa bilden och polisen ber om ursäkt.

Folk är väldigt snabba att bidra med sina namn på minsta lilla vink. Själv skriver jag inte på någon lynch-lista bara för att brittiska MC-journalister jagar skandalstoff.

Dessutom känns det dumt att svenska MC-förare skall "avsätta" en brittisk polisman. Den här "alla som kör hoj hör per definition ihop"-mentaliteten känns lite trött ibland.

Håller med! Visst var det fel att inte inhämta anhörigas medgivande, men syftet är det väl inget fel på. Det vore väl bra om alla tänkte till lite i trafiken.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back