We hate love...

Marilyn Manson är inte mycket till skräckrockare. Tacka vet jag dansken i hög hatt och mantel som har tagit sitt namn från ett spelkort....

Han är hård....

Mingves skrev:
"Wasn't born with enought middle finger" är bästa låten....

Den är mycket bra. En av de bästa. Fast den heter Irresponsible Hate Anthem.

Jag vet förresten inte om ni verkligen skulle vilja se mig med bara tejp på brösten, om det inte är meningen att kryssen ska sitta vid naveln. :näsblod

Chris Ash skrev:
Marilyn Manson är inte mycket till skräckrockare. Tacka vet jag dansken i hög hatt och mantel som har tagit sitt namn från ett spelkort....

Han är hård....

Hmm..kan inte för min värld komma på vem det är, så antingen är jag bara tillfälligt tomibollen eller så har jag aldrig hört talas om underverket. Vem är människan??

Nyfiken. Tjipp!

steIIa skrev:
Hmm..kan inte för min värld komma på vem det är, så antingen är jag bara tillfälligt tomibollen eller så har jag aldrig hört talas om underverket. Vem är människan??

Nyfiken. Tjipp!

King Diamond....

Marilyn Manson är en patetisk, ofarlig pengakåt pajas som framförallt (undantag finns alltid) attraherar diverse medelklassfolk vilka känner ett behov av att känna sig som något annat än de medelsvenssons som de faktiskt är.

Elvis, Sonics, Beatels, MC5, Alice Cooper, Kiss, Sex Pistols, Mercyful Fate, Guns ´n´Roses, Slipknot, Marilyn Manson.... Alla generationer har behov av idoler som föräldragenerationen tar avstånd från. Det får ungdommarna att känna gemenskap samt en viss avskärmning från sina föräldrar. Musiken behöver bara vara medelmåttig det är konceptet som är viktigt. Den som är duktig att utnyttja detta tjänar grova pengar.

Sedan att en del gillar den musik som framförs är en annan sak. Tycker själv att en del av MM´s låtar är skapliga. Men han hade aldrig fått den publicitet som han fått enbart av sin musik. Där är MM ett proffs på att utnytja media. Han har läst på sin Malcom Mclaren.

lee skrev:
Marilyn Manson är en patetisk, ofarlig pengakåt pajas som framförallt (undantag finns alltid) attraherar diverse medelklassfolk vilka känner ett behov av att känna sig som något annat än de medelsvenssons som de faktiskt är.

Som en krockettklubba på smalbenet!! :yoparty :)

Macho Woman skrev:
WE LOVE HATE!

...och jag som vrålar i ditt öra. Du kan inte önska något annat. :fakta

Sant...men om jag får som jag önskar så är det inte Manson-texter du kommer vråla i mitt öra :brynad

TbA skrev:
Elvis, Sonics, Beatels, MC5, Alice Cooper, Kiss, Sex Pistols, Mercyful Fate, Guns ´n´Roses, Slipknot, Marilyn Manson.... Alla generationer har behov av idoler som föräldragenerationen tar avstånd från. Det får ungdommarna att känna gemenskap samt en viss avskärmning från sina föräldrar. Musiken behöver bara vara medelmåttig det är konceptet som är viktigt. Den som är duktig att utnyttja detta tjänar grova pengar.

Sedan att en del gillar den musik som framförs är en annan sak. Tycker själv att en del av MM´s låtar är skapliga. Men han hade aldrig fått den publicitet som han fått enbart av sin musik. Där är MM ett proffs på att utnytja media. Han har läst på sin Malcom Mclaren.

Hehe, min morsa tycker mänson e bra ^^

okej, ingen fan direkt, men hon har inget imot dom;)

Nova skrev:
:fakta Manson suger dessutom hästballe!

Håller med.

Såg honom på Jay Leno/Letterman.

Jisses, vilken jävla mes. Han var ju värst nörden i plugget också.
Han lät ju t.o.m en yngre kille gå och handla cigg när han skulle ha med det i en video.

Utan allt smink och diverse andra löjliga saker så vore han inte den han är idag.
Att få uppmärksamhet kan jag hålla med om att han är bra på.
Det är faktiskt det enda som han är bra på.

Detta är då enligt mig. (vi bor ju i ett fritt land).....eller?

Ja, den berömda smaken är ju som bekant som baken.
Det som dock roar mig är att vissa så kategoriskt förkastar Manson som en tönt. Sminkningen åsidosatt - Ni har inte lyssnat speciellt mycket på texterna va? Jag gissar att ni lyssnar på N'sync därför att "melodin är ju så svängig". Well - grattis till er.

Freppa skrev:
Jag gissar att ni lyssnar på N'sync därför att "melodin är ju så svängig". Well - grattis till er.

Lyssnar du på Vikingarna då eftersom texterna är så geniala? :va

Manson ar grymt mycket battre an Rammstein! Och Rammstein suger fett... Jag har testat nagra latar i mp3-spelaren men det ar inget som haller i langden eller foll mig i smaken. Tycker att det ar lika simpla texter som allt annat nufortiden (typ Staind, Korn, Slipknot och Creed m.m. - same shit but different). Jag kor en del Korn nar jag tranar men man blir ju stord i huvet av de texterna efter ett tag... Far lugna ner sig lite med Pearl Jam och Ozzy och liknande.

lee skrev:

ORD på den.

//Fredda

John Holmes skrev:
Lyssnar du på Vikingarna då eftersom texterna är så geniala? :va

Eh..... Om du tycker Vikingarna har Genial text, då förstår jag lite bättre hur iallafall DIN musiksmak funkar....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT