We hate love...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
WE LOVE HATE!

För er som sitter hemma på era feta bakar under vinterna. Ni ska veta vad ni missade i kväll.

Min husgud har varit och kommer förevigt att förbli Marilyn Manson. I kväll såg jag honom för tredje gången och det var lika bra nu som förut. För alla som inte insett M.M:s storhet, förihelvete ta er i kragen och hamna i masspsykos som jag och Freppa gjorde. Vad kan vara bättre än att vråla sanningar med tusentals likasinnade till intelligent (!) medryckande/förslavande musik.

I DARE YOU! Ni skulle knappast våga se mig in a state of arousal. Jag skrämmer småbarn till hicka LÄTT! Marilyn Manson i läderhängslebyxor, musseöron och spetsiga silvertänder, damerna med pyttesmå tajta gummi- och tygtrasor, talarstolar, glitter och jag som vrålar i ditt öra. Du kan inte önska något annat. :fakta

hehe, jepp klart man var där :D Vart stod ni någonstans? eller var ni sånadär klenisar som sitter? :va

hehe.. vi stod längst fram nästan. alltså i det främre 'stängslet' eller vad man nu säger. manson rockade, men det där förbandet, peaches? :huvet
sämsta jag hört någonsin. alla kategorier. :4skrika

haha, ja hon va inge vidare. "Fuck the pain away" hade jag hört några gånger innan, den är väl, nja.. godkänd om man inte har nå bättre- att lyssna på ;)

Men vi var ju inte direkt långt ifrån längst fram. Fick en o annan vattenflaska på sig iaf ;)

Ni snackar musik och ironi...?? Är det bara jag som har miss Woman i pyttesmå tajta gummi och tygstycken för ögonen just nu? :kär

Caffe skrev:
Ni snackar musik och ironi...?? Är det bara jag som har miss Woman i pyttesmå tajta gummi och tygstycken för ögonen just nu? :kär

Hahaha, jag tror hon syftade på flickorna på scen som hade typ tejp som BH ;)

-Lowrider- skrev:
Och du ska vara lärare? Lustigt att dagens ungdom är som dom är.... :4skrika

Jag tror du bara är avundsjuk för att miss Woman är så mkt mer attraktiv än dig, ja om det nu är du på din avatar :dummer

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT