WCX summer party Can you afford to missit

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Lördagen den 30 Juni så drar det igång kl 1600 så tänds Grillarna för att steka dom fetaste stekarna och korvarna samt majskolvar som ni kan hitta:yoparty

Ta med maten och festa loss hela natten med dans golv och baren öppen samt den obliatoriska elden då vi firar att det är sommar :cool

Adressen är som vanligt Fältspagatan 13 i Högsbo!!!!
Boende finns ju vandrarhem runt om i stan samt F1 Hotell på krypavstånd lr om man vill ta en Camping så finns det ju de också tom utanför klubb stugan inget är Omöjligt

våra fester är ju legendariska vid det här laget så inget kan ju misslyckas mitt i sommaren så sätt er på hojarna och åk till GBG och fira att Säsongen är igång

Hls WCX crew

Jag vill jag vill jag vill... hihihihihihi ska bara se till så jag kan oxå:)

då är det bara att ladda om batterierna :tummenupp

Så!!! Men Först ska metaltown :rock avklaras!
Du har fan lovat Gottis!

Men sen är det väldigt troligt att jag och metropolis rullar dit!:fyllisar

Last edited:
Så!!! Men Först ska metaltown :rock avklaras!
Du har fan lovat Gottis!

Men sen är det väldigt troligt att jag och metropolis rullar dit!:fyllisar

ja jag vet men fan allt krockar den här helgen jag har två biljetter till Cross VM i udevalla också:mad:

men jag håller steken varm tills ni dyker upp och ölen kalla med tanke på att ni lär inte dricka så många där nere med tanke på att det tog en timme att komma fram till baren förra året :D

Krymt bra!

Jag tar med mig ett gäng i sedvanlig ordning. Se till att kylen full med öl :D

men jag håller steken varm tills ni dyker upp och ölen kalla med tanke på att ni lär inte dricka så många där nere med tanke på att det tog en timme att komma fram till baren förra året :D
Så du menar på allvar att du inte kommer ner på Metaltown överhuvudtaget:va Va FAAAAAAAAAAAAAN! Jaja, vi får väl se om vi hittar till WCX...

Krymt bra!

Jag tar med mig ett gäng i sedvanlig ordning. Se till att kylen full med öl :D

jag har precis lastat hela baren full med sprit

Så du menar på allvar att du inte kommer ner på Metaltown överhuvudtaget:va Va FAAAAAAAAAAAAAN! Jaja, vi får väl se om vi hittar till WCX...

vi börjar grilla redan kl 4 som sagt men ska försöka komma ner lite har inga biljetter iår

Last edited:
Tackar! Trevligt folk god öl, Lite för kallt vid elden bara!:rolleyes: Det var hett vid 2 sj-pallar.... sen drog de på så jag tror jag räknade till 6 st totalt, blev lite ljummet , hehe

Back