Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade AP-trevligt i alla fall
Hur vet du det? Du var grymt suddig![]()
Vad hände?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hittade man mobilen med, gött
nej, ni är super juHmm, angående dessa moppefuckona som det snackas om så känner man sig rätt utpekad![]()
Anågende "stämmningsförstöraren" så antar (vild spekulation bara som jag nog inte ska gå in på mer) jag att det var den personen (tjejen) som stod brevid soffan vi satt i vid 3-tiden, väntade ju bara på innan denne person skulle spy ner hela golvettur att man han i sticka sticka innan något sådant... hände
ahahaha fy fan. Det var det värsta jag sett![]()
![]()
Den enda som körde något i närheten av moppe var väl Bauen på 70cc'n. Fast sen låter ju 2 takts 125orna som moppar också, så vi får väl ha som policy att det är 4 takt som gäller![]()
på dig Nima....
![]()
Personligen hade jag riktigt trevligt med 125cc folket
Däremot de andra fuckona, som inte kör hoj, dom hade jag alla gånger klarat mig utan!
Tack till Linus, Limez och Zarell som såg till att jag kom välbehållen hem....![]()
Haha, du känner dig utpekadHmm, angående dessa moppefuckona som det snackas om så känner man sig rätt utpekad![]()
Anågende "stämmningsförstöraren" så antar (vild spekulation bara som jag nog inte ska gå in på mer) jag att det var den personen (tjejen) som stod brevid soffan vi satt i vid 3-tiden, väntade ju bara på innan denne person skulle spy ner hela golvettur att man han i sticka sticka innan något sådant... hände
Du är också coolNi är hur coola som helst,,,trevliga killar är ni...
![]()
Kasta utrem diReCkT!ja vad ska man göra åt dessa moppefuckon... men de var iaf välklädda!![]()
![]()
Det var inte "hon" som du pratar om som blomman menar, även om den tjejen du menar var lite jobbigt![]()
![]()
"lite jobbig"var en stark bidragande orsak till att man drog sig hemåt. Men nu ska det inte snackas skit mer (från min sida), det var en trevlig tillställning igår
![]()
"lite jobbig"var en stark bidragande orsak till att man drog sig hemåt.
Vad missade jag nu? Jag blev rädd när du hånglade upp Mark och LF samtidigtBlev du lite rädd kanske![]()
Fortfarande tröttNågon är lite trött![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |