WCX premiär 7 April Påskafton

Vem vet ..... Min guldfiskhjärna kan inte planera så långt.

haha jasså.. ja men det kanske krävs en kvinna som du för att handskas med oss killar va vet jag? Dropdead lyckades rätt bra sist men jaja...:D

Helt klart dålig timing men bågen kommer stå på Sölle Racing i Ystad då....

Men vad gör man när RG engineering knappt har tid och ingen plats....
MP racing hade tid till hösten....
Power&Performance är numer en persiennfirma.....

Återkommer med en förhoppningsvis mycket piggare TRX!

....fast jag kommer nog åka ner med bilen och tjyvlyssna lite....årets begivenhet i ljud!? :tummenupp

Satan!!!:huvet Ingen besiktningstid innan den 10 april!!!! Så då är det körförbud den 1 april!
Någon som har en tid över innan den 7 april så man kan vara med??:)

varför söker du inte utanför stan lr dom har väl ännu drive in vid Tagene :va

varför söker du inte utanför stan lr dom har väl ännu drive in vid Tagene :va

Jag har sökt ända upp till 40 mil från stan, det bästa jag fick tag i för några dagar sedan var den 10 april. Jag letar fortfarande varje timme på deras hemsida efter avbokningstider.
Jag hade oxå för mig att dom hade drive-in i Tagene, men fick uppfattningen om att dom lagt ner det från deras hemsida. Någon som vet, jag har inget emot att stå och vänta en dag på Hisingen för att få den besiktigad. (Jag ringer och frågar oxå.)

Yay! :tummenupp Vilken färg har du?
Citron-Gul! :yoparty
petruser61.jpg

va fan de har ju ståt hela vintern typ utan ström jag är impad att den gick igång :)

sura va bara växel reglaget som skruvde upp sig men va snabbt fixat men älskar den nya drevningen power weeilis på 3:an med en 600 är ganska bra undra hur det blir på banan bara :yoparty

Hörde att jobbarpolarn (rallysalle) va o fick däckat hos dig =P Men vi har planerat att haka på :yoparty

//Jocke

Fy faen va fin knarr, såg den iofs på mässan....men gött PS jobb med bakgrunden!
Får komma upp till stugan och lyssna på din parallell...

Tackar tackar!
Jag tror att det räcker med att du att är i samma kommun för att du ska höra min citron-fighter. Leo-systemet är helt otroligt! :yoparty

Nej, jag hittade en grym gubbe borta i mölndal som hjälpte mig. :Rockbanan

Fick ett samtal från johans-mc idag. hojen var klar för att hämtas, så nu står den hemma i garaget! egentligen skulle jag fått vänta tills den 11:e april. Kanske blir WCX för mig ändå! nu är man ingen bebisknutte längre! :) :banana

Fick ett samtal från johans-mc idag. hojen var klar för att hämtas, så nu står den hemma i garaget! egentligen skulle jag fått vänta tills den 11:e april. Kanske blir WCX för mig ändå! nu är man ingen bebisknutte längre! :) :banana

fan Grattis då syns vi på lördag då :)

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing