WCX Mässfest 26/1 2008

finns det biljetter kvar? hur många kommer det att komma tror ni??
 
Finns de biljetter kvar??
2 Tokiga smålänningar önskar att komma


men sen är de juh de här me boende ..Tips på var man kan sova godtages!:D
 
Last edited:
Finns de biljetter kvar??
2 Tokiga smålänningar önskar att komma


men sen är de juh de här me boende ..Tips på var man kan sova godtages!:D

ja det finns biljetter kvar vi går ut med det när det är fullt :)

Ligger ett F1 hotell inte alls långt ifrån klubben kostar inte så många kronor att bo där
 
1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
 
1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
33. Dropdead
 
Det kanske inte kommer att gå att "dyka förbi"-festa alltså...............om alla platserna går åt................hmmmmmmmmmmmmm...............................
 
Det kanske inte kommer att gå att "dyka förbi"-festa alltså...............om alla platserna går åt................hmmmmmmmmmmmmm...............................

går troligen men då får man inte alla privilegier som man får med biljett :tuttar
men det e bara att dyka förbi och kanske stå utanför å tjöta eller så....
 
1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
33. Dropdead
93. Mark, Emma, Sara.
 
1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
33. Dropdead
93. Mark, Emma, Sara.
35. Farfar :yoparty
 
Lägger väl in en polare med då ;)

1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle Betald
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
33. Dropdead
93. Mark, Emma, Sara.
35. Farfar
666. Meg Billig men pyntad ;)
 
1. t4pp3r
2. JKay
3. Kolle Betald
4. Swish
5. Robertzon
6. duckie
7. KatarRina
8. Skrutt
9. LF
10. Flinga
11. Flugan
12. Johansson
13. Gustav1
14. Sanoj
72. Bauen
15. Sämsgård
16. Fat Bob
17. NiklasL(osäker, hittar inte sovplats)
18. Raptor01 (aka Pitt-Nicke)
19. Clueless + 2 vänner (PS1: har betalat) (PS2: Finns alltid sovplats hos mig)
20. FÖRGÖRAREN v. 2008 ... + ev. standard-sidekicks! \m/
21. Mr Helmut
22. Mrs Helmut
23. JoJoman
24. Mi-Ni
25. Mr K
26. JeJo
27. Von Vettet
28. Inge
29. RogerR1
30. Tsunami
31. GSXR Junior
32. asiL
33. Dropdead
93. Mark, Emma, Sara.
35. Farfar
666. Meg Billig men pyntad
37. Morphine
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top