WCX Mässfest 2008 (26/1)

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Näe...men har fått förhinder på kvällen, tyvärr. Annars hade jag gärna kommit och piskat dig i röva igen. :D


det e lugnt, det kan jag göra :D


dvs om jag får tummarna loss & betala, samt allt ordnar sig med boendet ... det vet jag i början på veckan
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
du är hjärtligt välkommen när du fyllt 18år

Ok, detta kanske låter lite tjatigt och jag accepterar era regler, men jag undrar bara varför ni har 18 årsgräns? För att ni serverar/säljer sprit? Är det inte en privat tillställning då? Finns det någon lag som ligger bakom era regler? Eller vill ni helt enkelt inte ha massa 17 åringar med på festen?

Är bara intresserad av att veta :tummenupp Annars kommer jag att ligga och fundera på det där.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ok, detta kanske låter lite tjatigt och jag accepterar era regler, men jag undrar bara varför ni har 18 årsgräns? För att ni serverar/säljer sprit? Är det inte en privat tillställning då? Finns det någon lag som ligger bakom era regler? Eller vill ni helt enkelt inte ha massa 17 åringar med på festen?

Är bara intresserad av att veta :tummenupp Annars kommer jag att ligga och fundera på det där.

Nu vet jag inte exakt vad Blondie syftar på men det händer ju lite då o då att vi har fester ute i vår stuga, och det är ganska ofta länsman åker förbi o kollar så det är ok. Och så länge saker sköts bra så lär vi inte ha några problem med dem. Men skulle mot förmodan någon minderårig gäst ställa till det för sig själv eller för andra så får vi problem. Något personligt motstånd mot 17-åringar finns inte :)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Nu vet jag inte exakt vad Blondie syftar på men det händer ju lite då o då att vi har fester ute i vår stuga, och det är ganska ofta länsman åker förbi o kollar så det är ok. Och så länge saker sköts bra så lär vi inte ha några problem med dem. Men skulle mot förmodan någon minderårig gäst ställa till det för sig själv eller för andra så får vi problem. Något personligt motstånd mot 17-åringar finns inte :)


Ok, då förstår jag:tummenupp

Synd att det finns sånna minderåriga som ställer till det då, så vi lugna/snälla 17 åringar drabbas och inte får ha kul.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ok, då förstår jag:tummenupp

Synd att det finns sånna minderåriga som ställer till det då, så vi lugna/snälla 17 åringar drabbas och inte får ha kul.

Ok då, jag ska väl erkänna att ett visst personligt motstånd mot småpojkar finnes. Senast det var kids på klubben o festade spenderade jag småtimmarna med att stå med kräks upp till armbågarna då jag försökte rädda en del möblemang som hade spytts ner, sen (fortfarande med ganska mycket kräks på mig) ta hand om han som ställt till med stöket, varpå hans andra kompisar roar sig med att kasta öppnade ölburkar på varandra så det regnade öl från taket tills långt efter stängning. :mad:

;)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ok då, jag ska väl erkänna att ett visst personligt motstånd mot småpojkar finnes. Senast det var kids på klubben o festade spenderade jag småtimmarna med att stå med kräks upp till armbågarna då jag försökte rädda en del möblemang som hade spytts ner, sen (fortfarande med ganska mycket kräks på mig) ta hand om han som ställt till med stöket, varpå hans andra kompisar roar sig med att kasta öppnade ölburkar på varandra så det regnade öl från taket tills långt efter stängning. :mad:

;)

Ok, det är dom jävlarna man hatar, sånna som förstör för både sig själv och andra. Kan man inte bete sig "normalt" när man dricker sprit så ska man fan inte dricka heller.
Jag drack tills jag spydde en gång för kanske ett halvår sen (även första gången), sen dess har jag bara varit berusad en gång och det ända som hände då var väl att jag hade lite svårt att stå upp. Men jag det jag menar är att det inte drabbade någon annan. :tummenupp

Ja ä int´bitter:)
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ok, det är dom jävlarna man hatar, sånna som förstör för både sig själv och andra. Kan man inte bete sig "normalt" när man dricker sprit så ska man fan inte dricka heller.
Jag drack tills jag spydde en gång för kanske ett halvår sen (även första gången), sen dess har jag bara varit berusad en gång och det ända som hände då var väl att jag hade lite svårt att stå upp. Men jag det jag menar är att det inte drabbade någon annan. :tummenupp

Ja ä int´bitter:)

Haha, ingen fara... Vi får säkerligen chans att kalasa framöver. Men för denna festen så håller vi gärna 18årsgräns...
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Tänkte betala för mig och ett gäng till efter jobbet idag. Eller är det för sent? 2008-01-15...
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Sista dagen för inbetalning till BG-kontot är imorgon tisdag den 22/1 innan banken stänger. Allt för att det skall vara 100% säkert att pengarna kommer fram i tid.

Efter det så kan man köpa biljetter på mässan i Snakepits monter B04:68 eller i dörren.
 

Bifogat

  • SP monter.png
    SP monter.png
    35.5 KB · Visningar: 63

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Sista dagen för inbetalning till BG-kontot är imorgon tisdag den 22/1 innan banken stänger. Allt för att det skall vara 100% säkert att pengarna kommer fram i tid.

Efter det så kan man köpa biljetter på mässan i Snakepits monter B04:68 eller i dörren.

LÄgg undan 4 biljetter :yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som sagt så finns biljetter i Snakepits monter B04:68 på fredag och lördag.

Om han ställer en fråga på engelska så finns kanske möjligheten att han inte förstår svenska... Så då hade ju ett svar på engelska varit underlättande... (?) :pannkyss
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top