WCX Kräftskiva, bilderna är här.

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Kanonkväll som vanligt även om det kändes lite ovant med långbord och allsång i början av kvällen. Men men, det slutade med sedvanligt sjöslag så man kan inte klaga.
Tack alla som kom!
(Och glöm inte att börja ladda redan nu inför WCX stora HALLOWEEN-FEST)...
:yoparty :yoparty :yoparty

http://www.petrus-design.com/wcxskiva/index.html

Grymt bra bilder!

Synd bara att man inte kan kommentera dom ;)

Är det bestämt datum för halloweenfesten? :yoparty
(vet folk som undrar)

Last edited:
Nej, inte än. Men eftersom halloween infaller mitt i veckan så blir det trorligtvis sista helgen i oktober eller första i november. Vi återkommer med mer info när det börjar närma sig.
Dags att börja fundera på vad ni ska klä ut er som redan nu dock :cdevil

Jag har äntligen fått mitt genombrott som skådis, ska va med i nyinspelningen av "face off" så mitt ansikte verkade va på nån annan, jag var aldrig där...:D

Nej, inte än. Men eftersom halloween infaller mitt i veckan så blir det trorligtvis sista helgen i oktober eller första i november. Vi återkommer med mer info när det börjar närma sig.

Sista helgen i oktober är det tenta-vecka så jag röstar för första helgen i november! Om man får rösta dvs :-)

den 3 november blir det nog med alla säkerhet efter som efter som HMC har fest den 27 veckan innan

Kan meddela att vi förhoppningsvis har hunnit få in Halloweenkläder på jobbet tills dess, till båda könen vad jag vet :drool.

Kom och handla nu Petrus :tummenupp.

ps. Hur gör du för att jag ska bli så ful på bild :hihi? ds.

Kan meddela att vi förhoppningsvis har hunnit få in Halloweenkläder på jobbet tills dess, till båda könen vad jag vet :drool.

Jag har redan förberett vad jag ska ha på mig i år. (Jag är ute i god tid).
Men jag hörde att du skulle få in en del roliga halloween-relaterade kläder. Vi får väl se om jag köper så jag har till halloween 08... :lol

Jag är typ med på 2 bilder, och på den ena ser jag så sjukt orolig ut.. :gnissla :tungan
Undrar vad det var som var så läskigt..! :rolleyes:

Du kan få i uppdrag att arra min utstyrsel :) Ingen aning om vad man ska klä ut sig till....häxa, troll....

& du är inte det minsta ful på kort!!!

(var ängel ett år & hamna på ngt rockbands PR sida då jag satt med en whisky i ena handen & en cigg i andra ;) fast förutom onyttigheterna såg jag rätt oskyldig ut )

Jag vill aldrig mer gå ut..... fyfan, jag kommer ihåg att ja då tyckte att den bilden var helt ok... men GUUUUD, hur fan kunde jag tycka det? :va

Ni måste drogat mig för jösse namn... ser jag ut så? ja ska gå i burka på halloween :gnissla

3148842 Du kan få i uppdrag att arra min utstyrsel :) Ingen aning om vad man ska klä ut sig till....häxa, troll....

& du är inte det minsta ful på kort!!!

(var ängel ett år & hamna på ngt rockbands PR sida då jag satt med en whisky i ena handen & en cigg i andra ;) fast förutom onyttigheterna såg jag rätt oskyldig ut )
Eeeyyy, vilket ypperligt tillfälle att ha din Franska städerske dräkt :hoppa

Jag kan lova att ha nått nästan lika slampigt på mig i så fall :banana

Last edited:
Jag vill aldrig mer gå ut..... fyfan, jag kommer ihåg att ja då tyckte att den bilden var helt ok... men GUUUUD, hur fan kunde jag tycka det? :va

Ni måste drogat mig för jösse namn... ser jag ut så? ja ska gå i burka på halloween :gnissla

Sluta! Den blev ju visst bra! Du ser ju iaf inte vettskrämd och uppstoppad ut som jag gör! :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna