WCX kräftskiva 1/9 2007

Nä, men imponerad och smått breathless..

När en person är trevlig i konversation så faller dom andra bitarna på plats senare.. Man ska inte rusa in i en massa kännslor direkt.. Då är det bara lust man känner. Många misstar sig där tror jag..

Nä,, fint samtalsläge och ett mycket fint leende så vet man att det finns potential för vidare samtal... :)

*förlåt Swish*

Vad menar du med förlåt? Att jag har ett hemskt leende? Att jag inte går att snacka med? What? What???
Eller att jag bara känner lust? Jag hatar pojkvänner och kärlek fruktansvärt intensivt, så det är väl klart att jag bara känner lust!
WHAT??? :mad: :tungan

Nä, men imponerad och smått breathless..

När en person är trevlig i konversation så faller dom andra bitarna på plats senare.. Man ska inte rusa in i en massa kännslor direkt.. Då är det bara lust man känner. Många misstar sig där tror jag..

Nä,, fint samtalsläge och ett mycket fint leende så vet man att det finns potential för vidare samtal... :)

Även stora pojkar får visa känslor :tummenupp

Bara för att man får vissa känslor för någon annan så betyder inte det att loppet är kört, eller? Kan man se en framtid med den som känslorna vilar över så finns det hopp, om ett kärleksfyllt förhållande.

Lust är något helt annat! Den visar sig ofta efter alkoholintag när omdömet inte förstår bättre...

Sen är hopp för dom hopplösa, det existerar inte, antingen får man det man söker eller så får man det inte, det är inget man själv styr över eftersom det handlar om två viljor.. Jag hoppas inget så blir man aldrig för besviken, det får man lära sig av livet skola :pannkyss

Nu skrev du något som jag inte trode om dig!

Att inte ha något hopp, sträva efter det man vill ha betyder att man är likgiltig. Inte bry sig om hur utgången blir bara för att man tror sig inte kunna påverka den, "jaja, jag tar det som det kommer" hur engagerad är man då för att det ska bli något?. Klart att man kan påverka det, i vissa fall! Om man inte visar att man verkligen har känslor, visar att man verkligen vill vara en del av hennes/hans liv, så kanske hon/han aldrig kommer att se/tänka på dig på det sättet!!!

Nä, hoppet ska man hålla fast vid! Att bli besviken tillhör livet tyvärr..det kan vara hårt och kallt, men till slut kommer värmen.

(Kanske ska starta en kärlekstråd här i göteborsdelen också?)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna