WCX Halloweenparty 31/10

Är det någon som har tagit tag i hotellbokningarna?

Tror inte det. Är du sugen på att fixa det? :)

Sedan får väl någon snart ge jinnarp en spark i baken så att han sätter upp sig på listan här? :tummenupp

Jag kan ju alltid ge det ett försök, men jag är en väldigt rörig människa, och fruktansvärt oorgansierad, så om vi verkligen får rätt antal rum/några rum öht, kan jag inte garantera....
Men jag tycker du ser ut att vara en organsierad människa! :tummenupp

(Jag kan sparka Jinnarp i röven, med glädje! ;))

Jag kan ju alltid ge det ett försök, men jag är en väldigt rörig människa, och fruktansvärt oorgansierad, så om vi verkligen får rätt antal rum/några rum öht, kan jag inte garantera....
Men jag tycker du ser ut att vara en organsierad människa! :tummenupp

(Jag kan sparka Jinnarp i röven, med glädje! ;))

De andra då (minitoker, aidem, bunde, gamilla, El_mako)? Blir det något samordnat, eller det är var och en för sig? :confused:

Och de hade väl tre-bäddsrum på hotellet? Hade de andra sorters rum också?

Att jag skulle se organiserad ut är helt klart en synvilla. ;)

De andra då (minitoker, aidem, bunde, gamilla, El_mako)? Blir det något samordnat, eller det är var och en för sig? :confused:

Och de hade väl tre-bäddsrum på hotellet? Hade de andra sorters rum också?

Att jag skulle se organiserad ut är helt klart en synvilla. ;)

De kör nog sitt eget race, verkar det som.

Ja, det är egentligen 2-bädds, man får bara sova där uppe om man är under 12, eller nåt sånt. Men både jag, Jinnarp och lillstyret kan va under 12... :)
Man får nog typ boka rum för 2 och 2, och så bara så många som vi går in i 3, och 3. Fattar du? :gnissla:tungan

De kör nog sitt eget race, verkar det som.

Ja, det är egentligen 2-bädds, man får bara sova där uppe om man är under 12, eller nåt sånt. Men både jag, Jinnarp och lillstyret kan va under 12... :)
Man får nog typ boka rum för 2 och 2, och så bara så många som vi går in i 3, och 3. Fattar du? :gnissla:tungan

Jo, men om vi är på egen hand så är vi ju fyra i bilen. Lite svårt att kanske klämma in fyra i ett trebäddsrum? :gnissla jinnarp är ju i och för sig av ett mindre format, så ni kanske kan kampera tre i dubbelsängen? :hihi

Så det får kanske bli två rum? :confused:

Jo, men om vi är på egen hand så är vi ju fyra i bilen. Lite svårt att kanske klämma in fyra i ett trebäddsrum? :gnissla jinnarp är ju i och för sig av ett mindre format, så ni kanske kan kampera tre i dubbelsängen? :hihi

Så det får kanske bli två rum? :confused:

Ja, 2 rum räcker ju, om det bara är vi. Jag, Camilla och Henriksson låg ju 3 i sängen sist, så det funkar ju. =)

Men är vi bara 4? Nu känner jag mig lost! :gnissla

Ja, om vi nu är helt på egen hand så är vi ju fyra i jinnarps bil.

Edit: qin4st verkade i och för sig intresserad av att hänga på i ca fem minuter, innan hon kom på att de hade fest i Helsigborg också. :)

Last edited:
Jaja, jag har fixat det nu :tungan

Fixa nu rummen så det är klart, jag går in under 12 :gnissla d e lugnt :krama

Gott! Swishan håller säkert på som allra bäst att ringa och boka rummet nu. :tummenupp

Eller? :gnissla

Sedan får väl någon snart ge Swish en spark i baken så att hon ser till att lillstyret sätter upp sig på listan här? :tummenupp

Gott! Swishan håller säkert på som allra bäst att ringa och boka rummet nu. :tummenupp

Eller? :gnissla

Sedan får väl någon snart ge Swish en spark i baken så att hon ser till att lillstyret sätter upp sig på listan här? :tummenupp

Njae, jag är inte så bra på att... prata... :gnissla

Det är tydligen jag som sköter lillstyrets anmälan till de olika evenemangen, så jag får väl göra det.

*/ ?>
Back