WCX Halloweenparty 31/10

Här blir det såklart förfest som vanligt!

Se till att boka F1 och se hur många bilar ni blir :p

Detta e fan årets event liksom. Den som missar halloween på wcx e ingen värdig sporthojare...:gnissla
:banana:fyllisar:öl:mattias:öl:zpy:fyllisar:hihi :öl:rofl:zpy:zpy:trött

Tack aidem! Jag tar på mig detta då jag inte är alltför sugen på att närma mig Göteborg på ett tag. Får se om jag ändrar mig den kommande tiden.

:rofl You better change your mind.

Jag känner redan hur dålig man kommer bli dagen efter detta :zpy
speciellt aidem

:FU
Det är dagen efter som skvallrar om man hade kul på kvällen. :D

Last edited:
Jag vill också..!

Denna gången ska jag hålla ut lite längre, och hitta dit direkt! :D

Inte helt säker ännu, men det känns som om jag stannar i Skåne och pillar naveln eller nåt :näsblod

tro ja e ledig så ja kan komma e ganska sugen på de :D

Intresselistan:

1. Quman
2. El_mako
3. Swish
4.
5.
6.
7.
8.
osv

Vägde den så tungt att den fick dig ur kurs!?

Minst sagt. Haha =)

Vi irrade runt i ett industriområde i 1,5 timme ungefär.
Henriksson raggade upp (:hihi) nån stackars kille som han trodde var svarttaxichaffis som fick köra runt på oss. Han hade dock bara lämnat en kompis där vi råkade befinna oss, och körde sen runt på oss i 1 timme ungefär. Det fick han 70 kr för av Henriksson. Haha. :)
Efter det irrade vi omkring ytterliggare en halvtimme innan Mark lyckades skaffa en taxi åt oss, för det kunde vi inte själv, och vi kom äntligen till den riktiga festen. Väl där frös vi ju som fan, flera minusgrader ute och korta klänningar. (Ja, inte Quman och Henriksson, men jag och Camilla.) Så jag och Camilla tog varsin shot, och den shoten dödade mig. Jag kunde inte ens stå, Henriksson fick bära runt på mig. Mycket speciell kväll, som slutade med att vi låg och rullade i det frostiga gräset. :yoparty

Minst sagt. Haha =)

Vi irrade runt i ett industriområde i 1,5 timme ungefär.
Henriksson raggade upp (:hihi) nån stackars kille som han trodde var svarttaxichaffis som fick köra runt på oss. Han hade dock bara lämnat en kompis där vi råkade befinna oss, och körde sen runt på oss i 1 timme ungefär. Det fick han 70 kr för av Henriksson. Haha. :)
Efter det irrade vi omkring ytterliggare en halvtimme innan Mark lyckades skaffa en taxi åt oss, för det kunde vi inte själv, och vi kom äntligen till den riktiga festen. Väl där frös vi ju som fan, flera minusgrader ute och korta klänningar. (Ja, inte Quman och Henriksson, men jag och Camilla.) Så jag och Camilla tog varsin shot, och den shoten dödade mig. Jag kunde inte ens stå, Henriksson fick bära runt på mig. Mycket speciell kväll, som slutade med att vi låg och rullade i det frostiga gräset. :yoparty

Verkade bli ganska roligt iaf.
Tur att man är kille och får gå runt i byxor/jeans, särskilt när det är frysgrader.

Då var det alltså dags igen? :)

Intresselistan:

1. Quman
2. El_mako
3. Swish
4. Palle71
5.
6.
7.
8.
osv

Hmm, lite sugen på att hänga med. Något som ni rekommenderar :confused::va