WCX HalloweenParty 2010, 30 Oktober

Har kollat med Mark och är man skåning var man tydligen välkommen på hans eminenta förfest! Tydligen var lite annat löst folk också välkomna, men det får vi försöka stå ut med. :D

Han gav dock stränga order, att ingen som har någon form av kroppsmålning kommer bli insläppt! Han hjälper däremot gärna till att måla personer efter festen. :tummenupp

Ska vi fixa nåt gemensamt boende lr e de upp ti var o en?

Ska vi fixa nåt gemensamt boende lr e de upp ti var o en?

Vet inte hur de andra vill, men jag tycker vi ordnar ihop något så att alla blir nöjda. F1-hotellet brukar ju funka bra. Vi kan ju kolla lite när det närmar sig och boka ihop det antal rum som behövs. Lite samåkning upp vore ju också bra.

Nu är förköpet öppet!
All info om hur man gör finns i halloweentråden under GBG-sektion och på vår hemsida wcx.nu.
Vid förköp kostar det 100kr och dessutom ingår 2st öl och garderob.
Vid betalning i dörren kostar det 150kr och då ingår endast entré.
Därför tjänar ni stort på att förköpa biljetter nu.
Vi ses snart...! :banana

Får hoppa detta iaf.. :(

Gick vidarw till final i allsvenskan idag, och givetvis är ju den jäkla finalen den 31....

Jag o vilse har plötsligt plats i bilen. Ska palle o quman kanske åka med oss??? Eller nån av er vill köra? :)

Jag o vilse har plötsligt plats i bilen. Ska palle o quman kanske åka med oss??? Eller nån av er vill köra? :)

Jag åker gärna med er ifall det går bra. :tummenupp

@Alla: Hur många rum ska vi boka? Vem ska bo med vem? Jag kan sova där det finns en säng över.

Last edited:
Jag åker gärna med er ifall det går bra. :tummenupp
@Alla: Hur många rum ska vi boka? Vem ska bo med vem? Jag kan sova där det finns en säng över.

Bunde har nog redan bokat.
Jag o vilse tar ett eget.
Hör med quman om ni ska dela ett rum vet jag. Vi har inte bokat än men tänkte väl göra det snart

Hoppas ni får det lite varmare detta året då ;)

Jag och Tjock Micke kollar lite MotoGP live i Estoril, lovar att klä ut oss med badshorts och paraplydrinckar varje kväll :arsele:banana

Stackars er. :( Vi ska tänka på er när ni sitter där och drömmer er bort till WCX-festen. :rolleyes:

Hoppas ni får det riktigt trevligt i värmen och att racet blir spännande! :tummenupp

Hoppas ni får det lite varmare detta året då ;)

Jag och Tjock Micke kollar lite MotoGP live i Estoril, lovar att klä ut oss med badshorts och paraplydrinckar varje kväll :arsele:banana

Varför slösa bort alla dem pengarna på en resa för att se någonting som redan är avgjort!? :näsblod

Hoppas ni får det trevligt och att det blir lite tight och spännande räjsing. :krama

Varför slösa bort alla dem pengarna på en resa för att se någonting som redan är avgjort!? :näsblod

Hoppas ni får det trevligt och att det blir lite tight och spännande räjsing. :krama

För att vara lite spydig tillbaka då :tungan

Det är väl som att du köper en banhoj......
Du kör ju sämre med den än vad du gör med din gathoj:arsele
Menar here jissenes du "stekte" ju en instruktör på banhoj med din gathoj:krama
:krama Så varför dessa val här i livet.....
Enkelt att svara på, för att det är roligt coolt och vi kan. (sa jag att Spies ska få testa 6an runt bana och ställa in den)
Skoja den kommer gå fort nästa år:rolleyes:

För att vara lite spydig tillbaka då :tungan

Det är väl som att du köper en banhoj......
Du kör ju sämre med den än vad du gör med din gathoj:arsele
Menar here jissenes du "stekte" ju en instruktör på banhoj med din gathoj:krama
:krama Så varför dessa val här i livet.....
Enkelt att svara på, för att det är roligt coolt och vi kan. (sa jag att Spies ska få testa 6an runt bana och ställa in den)
Skoja den kommer gå fort nästa år:rolleyes:

Inte är jag snabb inte, men vilken instruktör har jag stekt med tjejmoppen!?

Back