WCX goes f*ckin outlaw

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Vädret var för bra idag och stärkt av thinner-ångor från lacken fick vi lov att runda av dagen med att vara riktiga stygga outlaw-outlaws och dra ett par repor med racehojarna. Hell va snabb hojen känns så här på våren. Jag o Magnus laddade på nere på Dag Hammarsköldsleden in till Linné och tillbaka och det var ju heelt hysteriskt. Man blir som ett barn igen ;) Helt fantastiskt. Ska bli skoj att få ut på banan på måndag och kolla hur ringrostig man har blivit över vintern.

Ja, första turen på våren är alltid lika rolig. Man har glömt hur jävla snabbt det går.

Ja det var löjligt kul och fan va hojen går bra. Varvstoppet på 6:an var ju inga problem :banana

Magnus skrev:
2106370 Ja det var löjligt kul och fan va hojen går bra. Varvstoppet på 6:an var ju inga problem :banana
va tyckte du att 45 Km/h va snabbt :va du behöver verkligen köpa dig en nyare cykel :D

fan ska bli gött att gasa av sig på Måndag iaf jag va måttligt sugen idag när carro och jag va på Gp vid 12 :)

men fick leka lite med minimotorn som carro vann på Mässfesten senare på dagen :tungan

Gottis skrev:
2106425 va tyckte du att 45 Km/h va snabbt :va du behöver verkligen köpa dig en nyare cykel :D

fan ska bli gött att gasa av sig på Måndag iaf jag va måttligt sugen idag när carro och jag va på Gp vid 12 :)

men fick leka lite med minimotorn som carro vann på Mässfesten senare på dagen :tungan

Nu är det ju inte så att jag kör någon gammal sur original Honda utan superdupertrimmad Yamaha.

Jag lovar att vinka när jag kör om dig på måndag :7peta

Be riktigt snällt så får vi se om vi ägnar dig någon uppmärksamhet. You small man!

Långa farbron skrev:
2106911 OuTlAw!!

Kan man få en autograf om man ber snällt ?

:hihi

Fyyyyyyy på er....
Jag insisterar på att hädanefter skicka mina försäkringsräkningar till er som straff för era synder... :lol

Don Quixote skrev:
2106235 Vädret var för bra idag och stärkt av thinner-ångor från lacken fick vi lov att runda av dagen med att vara riktiga stygga outlaw-outlaws och dra ett par repor med racehojarna. Hell va snabb hojen känns så här på våren. Jag o Magnus laddade på nere på Dag Hammarsköldsleden in till Linné och tillbaka och det var ju heelt hysteriskt. Man blir som ett barn igen ;) Helt fantastiskt. Ska bli skoj att få ut på banan på måndag och kolla hur ringrostig man har blivit över vintern.

Ni tar er :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Då möter ni outlaws upp på GP klockan tolv eller? :banana
/BiB

Jag har varit uppe hos mor i Stora Höga o kollat superbike idag på räsern. Var förbi GP vid 11.20 men det var lite tidigt. Nu ska jag ner och skruva på en liten lampa så det ser nåttsånär ok ut iaf :)

Don Quixote skrev:
2107721 Jag har varit uppe hos mor i Stora Höga o kollat superbike idag på räsern. Var förbi GP vid 11.20 men det var lite tidigt. Nu ska jag ner och skruva på en liten lampa så det ser nåttsånär ok ut iaf :)

köp två då :fakta :pannkyss

woooov lixom värsta killarna....måste komma ihåg att slicka på DonQ:s hoj nästa gång....hehe

Petrus skrev:
2106933 Fyyyyyyy på er....
Jag insisterar på att hädanefter skicka mina försäkringsräkningar till er som straff för era synder... :lol
Du kan få 40kr av mig mer kan den inte kosta per år för liket

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...