emmigirl
SÅLD!!!
Snorkeln kan vara extra lång och gå direkt till baren 
Detta blir nog en fin kväll som man ser fram emot!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snorkeln kan vara extra lång och gå direkt till baren
![]()
Blire nå fördricka nånstans innan eller?Jag bor ju så jäkla långt ifrån nu jämfört med innan
![]()
Jag ska på Madonna så hos mig blir det inte nåt.
I värsta fall har du kanske råd att dricka på plats. Ta med en hundring extra bra![]()
Jag ska på Madonna så hos mig blir det inte nåt.
I värsta fall har du kanske råd att dricka på plats. Ta med en hundring extra bra![]()
Ja du är sjukt välkommen och man är faktiskt välkommen även om man har tjej.
Men nu när du är singel om jag förstått dig rätt så har du ju inga ursäkter alls att hålla dig borta men beklagar krocken med Madonna och knutstorp men va tyvärr en helg då flest WCX:are kunde närvara.
Jag är faktiskt bra sugen på att komma förbi några timmar på lördag kväll. Troligen kommer jag att köra hem från Ring Knutstorp lördag och ner igen söndag morgon, allt för att inte missa partyt![]()
Ja, idag faller dommen om hurvida det blir Danmark eller inte... och det hänger på min "far" om det blir av eller inte... så risken är nog rätt stor att jag kommer "dyka upp"Jag är faktiskt bra sugen på att komma förbi några timmar på lördag kväll. Troligen kommer jag att köra hem från Ring Knutstorp lördag och ner igen söndag morgon, allt för att inte missa partyt![]()
Ja, idag faller dommen om hurvida det blir Danmark eller inte... och det hänger på min "far" om det blir av eller inte... så risken är nog rätt stor att jag kommer "dyka upp"hihi) på lördag jag med
Vi får helt enkelt se om jag infinner mig eller inte![]()
Ja, idag faller dommen om hurvida det blir Danmark eller inte... och det hänger på min "far" om det blir av eller inte... så risken är nog rätt stor att jag kommer "dyka upp"hihi) på lördag jag med
Vi får helt enkelt se om jag infinner mig eller inte![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |