WCX Barhäng 7/2

foton

Ja jag får väll lägga upp nått foto iaf då. Stod ju en del i baren och hade bara mobilen med men fick nått kort iaf.

Ja hoppas nått va kul. Se på mr_K:s min när den lätt (läs redlöse) berusade killen hänger över honom för 7 gången.:banana
På de senaste korten ser ni en äkta kompis. Han sover när han besöker folk på sjukhus.
Och en sån är man kompis med.:D

Bifogat

• DSC09254.JPG
    DSC09254.JPG
    23.5 KB · Visningar: 60
  • DSC09256.JPG
    DSC09256.JPG
    20.5 KB · Visningar: 86
  • DSC09257.JPG
    DSC09257.JPG
    25.8 KB · Visningar: 43
  • DSC09258.JPG
    DSC09258.JPG
    34.3 KB · Visningar: 51
  • DSC09260.JPG
    DSC09260.JPG
    46.9 KB · Visningar: 54
  • DSC09262.JPG
    DSC09262.JPG
    37 KB · Visningar: 47
Last edited:
Paser AKA RaggarKungensKånung/ Flörtarnasmästare / Limmarnasförebild

Riktigt härligt att va på WCX å bara dricka 9Liter vatten,
surt när man väl stod där men ack va mycke mer man ser å kommer ihåg dagen efter. :fyllisar :rofl :cool:
(kommer nog inte hända igen, inte bra för image)

ja du va ju som en kamel.
men som sagt du drack vatten som du brukar dricka bärs jue.... så får du inte hålla på.

Nu missade jag något, varför togs inläggen bort?

Vi söker en Benny Eriksson o en Johanna Flod.

Någon som vet vilka dessa är kan gärna kontakta mig för vi har hittat saker som tillhör dom.

Ring mig på 0708-833834

Verkar inte va någon som känner dessa. Eller har du hört nått Tobbe?
Som sagt vi har värdehandlingar som tillhör dessa bägge två. Är det ingen som hört av sig innan fredag hamnar de hos polisen.

Ingen som känner han Benny eriksson eller? Född -76.

Har du skickat ut på Facebook i gruppen där

och hur jävla svårt är det att ha igång sin MSN :mad:

Nej kastar in det på polisen istället så får han det.

Ja det är grymt svårt. Sitter sällan här jue. Fixar med lyan istället.

Vafan Pysch. Var DU där? Hur kunde jag missa dig? Och jag var nykter hela kvällen? :dummer
Och bara bakifrån bilder på mig har du, så nu ser jag hur bredarslad jag är ju. :3freak

Men tackar för trevligt barhäng! Mer sånt! :tummenupp

Vafan Pysch. Var DU där? Hur kunde jag missa dig? Och jag var nykter hela kvällen? :dummer
Och bara bakifrån bilder på mig har du, så nu ser jag hur bredarslad jag är ju. :3freak

Men tackar för trevligt barhäng! Mer sånt! :tummenupp

Var bara där ca en timme...tillräckligt för att fota dig :D

Vad hände med Petrus bilder!?:va
Han håller på att kolla igenom dom om det är något som håller klassen huvudtaget....inte världs roligt att lägga upp en massa Bilder på as packade personer på wcx.nu:D :D :D

Han håller på att kolla igenom dom om det är något som håller klassen huvudtaget....inte världs roligt att lägga upp en massa Bilder på as packade personer på wcx.nu:D :D :D

Det är ju egentligen de som är roligast.... skandalfotona... de som Blomman är rädd för just nu.:banana :arsele
Nej men fan vi måste ha mer skandalfoton från festerna tycker jag det är ju de som är roligast.

haha! förlåt att jag är sen med mina bilder, fick lite tekniska problem men nu är det löst. ska försöka ta mig tid och lägga upp dom nu i veckan. tror aldrig att man tröttnar på skandalbilder men det känns inte riktigt som min nisch, (lite synd för det brukar finnas gott om material på våra fester)... :)

Back